Parental control Zyxel P-2812HNU-F1

• 17 maart 2013
  • 6 reacties
  • 3977 keer bekeken

Klopt het dat  parental control op de Zyxel P-2812HNU-F1 niet naar behoren werkt? Als ik een mac address beperkt tot bepaalde uren, dan gaat het niet meer aan terwijl ik wel aangeef dat internet toegang zou moeten werken na 7 uur s'ochtends.

Iemand anders hiermee gespeeld?

6 reacties

Badge +1
Het kan zijn dat je na "uitgesloten" te zijn je weer opnieuw moet aanmelden met je pc/gsm/etc.
Ik heb ook problemen met de parental control op de Zyxel P-2812HNU-F1. Ik hem permanent aanstaan voor alle mac-adressen om een aantal websites te blokkeren. Na een paar dagen werkt de blokkade niet meer. Om de blokkade te heractiveren moet ik opnieuw inloggen en de parental control settng weer opslaan, waarna de blokkade weer voor een aantal dagen werkt. Erg omslachtig dit.

Hebben meerdere mensen deze problemen of een oplossing?
Ik heb ook problemen met de parental control op de Zyxel P-2812HNU-F1. Ik hem permanent aanstaan voor alle mac-adressen om een aantal websites te blokkeren. Na een paar dagen werkt de blokkade niet meer. Om de blokkade te heractiveren moet ik opnieuw inloggen en de parental control settng weer opslaan, waarna de blokkade weer voor een aantal dagen werkt. Erg omslachtig dit.

Ja, bij mij werkt ie ook niet.

Ja, bij mij werkt ie ook niet.

Met de laatste firmwware (V3.11(TUE.5)-2_20130307 - een week geleden gepushed) werkt ie (tot nog toe) wel. Overigens is OpenDNS een uitstekende (en eenvoudige) oplossing om bepaalde websites te bokkeren! 
Ook evenmet parental control gespeeld. eninternet toegang op de computers van mijn kinderen beperkt van 6 to 23 uur.
Helaas hebik dan met de rest ook geen toegang meer. dus ik heb het maar weer uitgezet.
Reputatie 8
Badge +16
Ook evenmet parental control gespeeld. eninternet toegang op de computers van mijn kinderen beperkt van 6 to 23 uur.
Helaas hebik dan met de rest ook geen toegang meer. dus ik heb het maar weer uitgezet.

Dan moet je even verder kijken want je kan dit per machine en mac adres instellen.

Reageer