Parental control

• 19 januari 2013
  • 2 reacties
  • 1842 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
De nieuwe firmware V3.11(TUE.5)-2_20121211 heeft de functie parental control erbij gekregen. In het vorige modem was er een summiere help aanwezig maar in dit modem niet.
Is er ook een beschrijving hoe deze functie goed te gebruiken? Inmiddels ben ik een week verder en ben dagelijks bezig om de verbindingen weer te herstellen. Het lijkt erop dat de door Parental Control uitgeschakelde devices niet meer ingeschakeld worden.
Ik heb al van alles geprobeerd maar zonder stabiel succes. Iemand ervaring met PC en stabiele instellingen?

Mijn configuratiewens is niet ingewikkeld. Voor de telefoons(wifi) en PC gaat uit om 21:30 en aan om 6:30.
Kan ik ook bv via telnet of log controleren of het modem wel de instellingen in cron gezet heeft?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
hmm, geen ervaring mee, maar wat anders: hou er rekening mee dat als je WiFi uitzet 'snachts, je telefoon(s) verbinden via het datanetwerk van de provider (welke dat ook moge zijn) en dan mogelijk de databundel gebruiken cq verbruiken!

en dan heb je een ander "opvoedkundig probleem" vanwege geld kosten voor de databundel, ook wel genoemd "parental control"...

just my 2 cents 😉
Reputatie 1
Badge
Kids hebben geen data abo...
Inmiddels parental control uitgezet. Eerst maar kijken of de router ook gewoon een week stabiel zonder hikken kan functioneren.

Reageer