P-2812HNU F1 i.c.m. playon mini

• 29 maart 2012
  • 0 reacties
  • 2090 keer bekeken

ik heb een playon mini pv73200. Ik gebruik deze media player door er een externe harde schijf aan te koppelen via usb en deze media player op de tv aan te sluiten.
Nu heb ik in het verleden wel eens geprobeerd om via een dongel media bestanden van mijn pc op de playon te krijgem, de bestanden waren wel te vinden echter afspelen liep niet vloeiend. Echter er zit ook een RJ45 aansluiting op de playon. Nu vroeg ik me af hoe dit werkt...

ik heb nu namelijk het nieuwe modem, de P-2812HNU F1 waar ook een usb aansluiting opzit.
Simpel gezegd, is het mogelijk om de harde schijf via usb aan de zyxel te hangen, vervolgens de playon middels utp kabel met de zyxel te verbinden en de bestanden op de externe harde schijf te benaderen???

Waarom ik dit wil is omdat de nieuwste firmware van playon externe harde schijven met usb voeding niet ondersteund, alleen harde schijven die apart op de netspanning worden aangesloten. En dat vind ik irritant, ik had me er wel bij neergelegd, echter zag nu nieuwe opties met de komst van het nieuwe modem met usb poorten.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer