beantwoord

Oude modem

• 2 januari 2019
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Hallo,

Ik heb de Zyxel modem sinds 2010 en ik had de afgelopen 10 jaar geen problemen ermee gehad.
Vorige maand begon de modem niet goed te werken en ging de WiFi bereik snel achter uit. Kort daarna ging de modem uit en zichzelf herstarten. Afgelopen maanden is het erger geworden, de modem herstart zichzelf 3x per dag en na de herstart wilt de WiFi niet meer werken. Ik heb de afgelopen maanden al heel vaak een hard reset uitgevoerd maar zonder succes.

Is het mogelijk om een nieuwe modem te krijgen? Het lijkt erop dat de modem rust wilt gaan rusten
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 januari 2019, 16:08

Hoi Tilte, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat het niet zo goed gaat meer gaat met het modem. Ik heb dan ook besloten om deze te vervangen. Deze Zyxel is al aardig op leeftijd. Binnen enkele dagen zul je het nieuwe modem thuis ontvangen. 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Heb je klantnummer en/of postcode en huisnummer al in je profiel staan? Dan weet Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Tilte, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat het niet zo goed gaat meer gaat met het modem. Ik heb dan ook besloten om deze te vervangen. Deze Zyxel is al aardig op leeftijd. Binnen enkele dagen zul je het nieuwe modem thuis ontvangen. 🙂
Dank u wel
en fijne dag
Mvg m.ciftci
Reputatie 8
Badge +12
Graag gedaan Tilte. Veel plezier ervan en mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer