beantwoord

Onze Zyxel modem hapert steeds

• 27 december 2018
  • 5 reacties
  • 213 keer bekeken

Reputatie 1
Wifi en tv vallen steeds weg. Iedere dag is er wel iemand die een reset moet doen. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 december 2018, 13:45

Welkom op het Telfort forum eahessel, als je de Zyxel dagelijks moet resetten gaat er iets niet goed inderdaad. Ik heb je verbinding nagekeken en de Zyxel verliest de verbinding zo te zien niet met het netwerk, waardoor het uit het apparaat zelf lijkt te komen en niet uit de verbinding. Ik heb je meteen een vervangende modem toegestuurd, deze zal je binnen 2-3 werkdagen in ontvangst kunnen nemen. Laat je ons weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, fijn dat die er nu wel is! De oude kan je terugsturen, je hebt de apparatuur in bruikleen dus het blijft onze eigendom. Wij zullen er dan voor zorgen dat die gerecycled zal worden 🙂
Reputatie 1
Hoi Jasper,
Het nieuwe modem is gearriveerd en tot nu toe (uurtje of 😎 al geen problemen:-)
Toppie!!!!
Vraagje. Die oude Zyxell kan die in de vuilnisbak of moet deze terug?
Grtz Erik
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @eahessel, ik zag dat je me een privébericht had gestuurd dat je het modem nog niet hebt ontvangen. Ik heb dat voor je nagekeken en het lijkt er inderdaad op dat het modem niet afgeleverd is, er staat niet bij waarom. Ik heb je daarom meteen opnieuw een vervangend modem naar je gestuurd, ik hoop woensdag of donderdag een reactie van je te zien dat deze is ontvangen 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum eahessel, als je de Zyxel dagelijks moet resetten gaat er iets niet goed inderdaad. Ik heb je verbinding nagekeken en de Zyxel verliest de verbinding zo te zien niet met het netwerk, waardoor het uit het apparaat zelf lijkt te komen en niet uit de verbinding. Ik heb je meteen een vervangende modem toegestuurd, deze zal je binnen 2-3 werkdagen in ontvangst kunnen nemen. Laat je ons weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 8
Badge +11
De ZyXEL's draaien al wat langer mee. Grote kans dat hij gewoon vervangen wordt. Zorg vast dat je klantnummer en/of postcode en huisnummer in je profiel staat. Telfort weet dan meteen om welke aansluiting het gaat.

Wat je nog wel kunt proberen is het DSL-kabeltje (tussen ISRA-punt en modem) te vervangen.

Reageer