beantwoord

Nieuwe modem?

• 9 juni 2020
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Hallo, ik heb sinds dat hij uit was de experia box v8 en ik heb onlangs gehoord dat je hem kan vervangen omdat hij verouderd is waar kan ik dat aanvragen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 juni 2020, 09:23

Hallo @master_emre0308, welkom bij ons op het forum. Voor de Experia Box V8 is er geen omruilproces inderdaad, alleen als er een aantoonbaar defect is zoals jimny al noemt. Alleen voor de Zyxel modems is er een omruilactie geweest, die zijn als het goed is allemaal vervangen.

Ik heb het signaal vanaf deze kant nagekeken en de verbinding ziet er goed uit. Wat is er precies met jouw verbinding aan de hand?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Een modem wordt alleen vervangen als er niet aantoonbare en geconstateerde problemen zijn

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @master_emre0308, welkom bij ons op het forum. Voor de Experia Box V8 is er geen omruilproces inderdaad, alleen als er een aantoonbaar defect is zoals jimny al noemt. Alleen voor de Zyxel modems is er een omruilactie geweest, die zijn als het goed is allemaal vervangen.

Ik heb het signaal vanaf deze kant nagekeken en de verbinding ziet er goed uit. Wat is er precies met jouw verbinding aan de hand?

Reputatie 8
Badge +11

We hebben nog geen reactie van je gezien @master_emre0308. Mochten we nog iets voor je kunnen doen horen we het graag van je :slight_smile:

Reageer