beantwoord

Nieuwe modem

  • 25 maart 2020
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

 ..

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 maart 2020, 09:29

Hoi @SBST, welkom hier. 

Wat is er precies aan de hand? Heb je geen diensten meer? Zo ja, heb je het modem al een reset gegeven? En hoe is deze aangesloten op het hoofdaansluitpunt van de woning? Is dat met een ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter? Als er wat anders is hoor ik graag wat precies. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @SBST, welkom hier. 

Wat is er precies aan de hand? Heb je geen diensten meer? Zo ja, heb je het modem al een reset gegeven? En hoe is deze aangesloten op het hoofdaansluitpunt van de woning? Is dat met een ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter? Als er wat anders is hoor ik graag wat precies. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, ik ga er daarom van uit dat het opgelost is. Zo niet, dan zie ik graag de antwoorden op mijn vragen hier verschijnen.

Reageer