beantwoord

Nieuw modem werkt niet naar behoren

• 10 december 2019
  • 6 reacties
  • 237 keer bekeken

Goedemiddag 

Onlangs heb ik het nieuwe modem geïnstalleerd. 

Experia box v10a.

Maar deze werkt niet naar behoren. 

Wifi hapert met grote regelmaat.

Ik heb van alles geprobeerd maar ik kan het niet verhelpen. Nu ik het oude modem weer heb geïnstalleerd  functioneert wifi weer prima. 

Kan ik het oude modem houden en de nw retourneren ? Kan ik de nw behouden tot de oude niet meer functioneert?

Gaat t nw modem uberhaubt wel goed functioneren ? Ik lees erg veel soortgelijke klachten hierover

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 december 2019, 14:32

Hoi @Veroniqueelbers, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat het nieuwe modem nogal problemen heeft met de WiFi. Dat is flink balen. Je geeft aan alles al geprobeerd te hebben? Ook de WiFi Check? In ieder geval wil ik je aanraden om het modem nog niet meteen terug te sturen. We namen de signalen mee. Deze geven we door aan de ontwikkelaars. Hopelijk komt er snel een oplossing. Tot die tijd wil ik je vragen om het modem nog niet terug te sturen. 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Veroniqueelbers, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat het nieuwe modem nogal problemen heeft met de WiFi. Dat is flink balen. Je geeft aan alles al geprobeerd te hebben? Ook de WiFi Check? In ieder geval wil ik je aanraden om het modem nog niet meteen terug te sturen. We namen de signalen mee. Deze geven we door aan de ontwikkelaars. Hopelijk komt er snel een oplossing. Tot die tijd wil ik je vragen om het modem nog niet terug te sturen. 

Hallo Bart 

Bedankt voor je reactie.

Nee dat heb ik nog niet gedaan, ga ik zeker doen.

Hopelijk werkt het daarna en dan zal ik de oude retourneren. Zoniet dan houdt ik voorlopig  beide modems

Reputatie 8
Badge +11

Ik ben erg benieuwd of de WiFi check voor verbetering zorgt. Ik hoor het graag. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er vanuit dat het is opgelost, ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. Mocht ik toch nog kunnen helpen, dan hoor ik dat graag. 

Hier hetzelfde probleem! Een nieuw modem gekregen, geinstalleerd. All es zou sneller en beter werken. Integendeel; wát n drama!!!

Telkens valt ie weg en moet ik op tablet/telefoon eerst wifi weer uitzetten en dan weer aanzetten.

Nooit eerder problemen gehad!!! De wificheck werkt ook niet want tot een oplossing komt t niet!!

Spijt als haren op mn hoofd dat ik mn oude router retour heb gestuurd!!! Telfort, doe hier iets aan!!!

Reputatie 8
Badge +8

Hier hetzelfde probleem! Een nieuw modem gekregen, geinstalleerd. All es zou sneller en beter werken. Integendeel; wát n drama!!!

Telkens valt ie weg en moet ik op tablet/telefoon eerst wifi weer uitzetten en dan weer aanzetten.

Nooit eerder problemen gehad!!! De wificheck werkt ook niet want tot een oplossing komt t niet!!

Spijt als haren op mn hoofd dat ik mn oude router retour heb gestuurd!!! Telfort, doe hier iets aan!!!

Zie mijn reactie in je EIGEN topic.

Reageer