Netwerk verschijnt niet bij draadloze verbinding

• 12 mei 2012
  • 3 reacties
  • 2018 keer bekeken

Badge
Goedemorgen,
Ik heb gisteren nieuw internet geinstalleerd. Via de kabel werkt dit prima, maar draadloos lijkt niet te lukken. Het netwerk verschijnt namelijk maar niet in de lijst van draadloze netwerkverbindingen, wel alle andere netwerken in de buurt, dan kan ik ook op inloggen en dat werkt dan prima.
Als ik kijk bij configuratiescherm- netwerk en internet-netwerkcentrum-draadloze netwerken beheren staat het netwerk er wel in... Als ik via nieuw draadloos netwerk toevoegen ga dan kan de router niet gevonden worden? Ik heb de router al gereset.. maar geen resultaat.
Ik heb een ZyXEL P-2812HNU-F1. Ik heb tijdens de installatie heel even toegang kunnen krijgen, maar dit is gelijk weer verdwenen. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

MVG,
N. Smid

3 reacties

Badge +1
als het goed is zit op de rechterbovenhoek van je modem een blauwe knop van de WIFI. Als je die indrukt, wat gebeurd er dan? En wat gebeurd er met het (groen) lampje waar 'wifi' bij staat?
Badge
Dat lampje brandt gewoon groen..
Badge +1

Als ik kijk bij configuratiescherm- netwerk en internet-netwerkcentrum-draadloze netwerken beheren staat het netwerk er wel in...

Kun je als je daar het netwerk ziet er niet op klikken om een verbinding te maken (rechtsklikken of dubbel links)?

Reageer