netwerk erg slecht na tv aanvraag

• 10 november 2012
  • 6 reacties
  • 1722 keer bekeken

Badge
Hallo Allemaal,,

Wij hebben 2 weken geleden ofzo interactieve tv er bij aangevraagt,
sinds wij de aanvraag gedaan hebben is de internet verbinding echt slecht geworden terwijl de tv's er nog niet op aangesloten zijn.
Eerst dachten we dat het lag aan het feit dat de laptop wifi gewoon overleden was maar we hebbe die laptop op de kabel aangesloten en internet valt nog steeds vaak weg

ook op de andere computers is dit elke keer de 1 is bedraad en de ander is wifi.
telfort heeft een aantal dingen aangepast maar zover ik kon zien hadden wij hiervoor in de modem staan dat wij op de adsl zaten maar nu staat er dat we op vdsl zitten
we hebben de nieuwste Zyxel modem  met firmware V3.10(TUE.4)-20120702

ik hoop dat er geholpen kan worden want dit is echt niet leuk als je om een stabielere internet te krijgen een dongel van vodafone er in moet doen

groetjes,

Jordy

6 reacties

Badge
Mijn excuus ik hoor net dat het probleem zich NIET voordoet op de kabel maar alleen de WIFI er constant uit ligt sinds dat de TV is aangevraagd.
Ik weet niet of het kan zijn dat de modem de Wifi kapot is of aan het gaan is? want mijn zus zit vanaf gister op de kabel omdat ik dacht dat het aaan haar wifikaart lag maar mijn computer en die van mijn moeder allebei nog draadloos geven de zelfde problemen dus het is de WIFI ik zelf denk dat de modem niet meer in orde is maar ik wacht het af

groetjes,

Jordy
Badge +1
Mijn excuus ik hoor net dat het probleem zich NIET voordoet op de kabel maar alleen de WIFI er constant uit ligt sinds dat de TV is aangevraagd.
Ik weet niet of het kan zijn dat de modem de Wifi kapot is of aan het gaan is? want mijn zus zit vanaf gister op de kabel omdat ik dacht dat het aaan haar wifikaart lag maar mijn computer en die van mijn moeder allebei nog draadloos geven de zelfde problemen dus het is de WIFI ik zelf denk dat de modem niet meer in orde is maar ik wacht het af

groetjes,

Jordy

Snap niet wat een TV aanvragen temaken heeft met uitvallende WiFi verbinding??
Badge
@jordypeter

Spijtig dat je problemen ervaart met de WLAN van het modem. Je hebt al geprobeerd met een andere computer te testen en op deze ervaar je dezelfde problemen. Vermoedelijk is er dus inderdaad een probleem met de WLAN functie van het modem. Echter kan dit niet met de bestelling van Interactieve TV te maken hebben. Ik verstuur je een nieuw modem, waarschijnlijk zijn de problemen daarmee verholpen.

Jelmer
Badge
Beste Jelmer

Ik zou dat erg fijn vinden als er een nieuwe modm gestuurd kan worden.
Hebben jullie via privebericht gegevens nodig?

Zoja dan hoor ik het wel van jullie!

Met vriendelijke groet,
Jordy
Reputatie 8
Badge +16
Als je via je eigen Telfort-aansluiting op dit forum post, kan Webcare je adresgegevens wel vinden...
Badge
@jordypeter

Zoals Franzki al schreef heb ik je gegevens kunnen achterhalen en heb ik het nieuwe modem naar je verzonden. Het modem staat gepland om vandaag tussen 16.30 en 21.00 door PostNL te worden bezorgd.

Jelmer

Reageer