netwerk

• 23 september 2012
  • 0 reacties
  • 2070 keer bekeken

Badge +1
Ik heb sinds kort een Zyxel P-2812HNU-F1 modem en wil mijn NAS type LG NAS N2A2 DD2 hierin integreren in een (draadloos) netwerk. Ook buitenshuis.
Tevens wil ik mijn mediaplayer AC Ryan ACR-PV73800 in het netwerk integreren.
Om het bereik van Zyxel beter te krijgen heb ik achter de modem een router Linksys WAP11 gezet.
De NAS heb ik al aan de Zyxel gekoppeld en dit werkt. Wil alleen ook bepaalde software via het NAS laten lopen (ipv. via de computer/laptop), als dit kan (of vraag ik dan net te veel?) Mijn externe harde schijf wil ik als het ff kan aan de mediaplayer koppelen om bestanden (film en foto's) hieraan op tv te laten zien, danwel via de versterker te luisteren. Wie kan mij helpen om mijn LG NAS N2A2 DD2 goed te laten functioneren? Wil mijn Externe Harde schijf overzetten naar de NAS schijven, hoe kan ik alles overzetten? Kan ik de externe harde schijf ook extra aan de modem koppelen, er zit nl. een USB aansluiting. Hier zou ik evt. een backup op kunnen zetten, voor het geval dat. Oh ja, ik ben een beginner, dus als jullie goede bruikbare tips hebben, svp duidelijk antwoorden en in duidelijke taal.
Gebruik Windows 7 en Windows XP. Mochten jullie bruikbare details missen, please ask!

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer