beantwoord

Nederlandse Handleiding Experia V8

• 18 november 2019
  • 4 reacties
  • 748 keer bekeken

Badge +1

Hallo lezers en gebruikers,

Wie kan mij helpen?
Heeft er iemand een Nederlands-talige handleiding voor de Experia Box v8?
Technische details die hierin staan en om evt. wijzigingen aan te passen vind ik net wat lastig, en in onze moedertaal toch handiger om te begrijpen.
:stuck_out_tongue_winking_eye: Inmiddels heb ik het volgende gevonden, maar is beperkt:thinking:https://www.gebruikershandleiding.com/KPN-Experia-Box-v8/preview-handleiding-597489.html

Nu ik toch bezig ben, wie kan mij direct aangeven waar ik het kanaal kan wijzigen voor de WiFi. In 2 weken tijd heb ik denk ik 3 keer een harde reset moeten maken, en volgens een medewerkster zou ik het kanaal handmatig moeten wijzigen.

MVG

icon

Beste antwoord door JanD 18 november 2019, 15:47

Hallo@FraTab2009 , zie bijgaande handleiding:

Handleiding Experia V8

Bekijk reactie

4 reacties

Hallo@FraTab2009 , zie bijgaande handleiding:

Handleiding Experia V8

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @FraTab2009

Ik lees dat je vraagt om een Nederlandse handleiding. JanD heeft deze je al gestuurd. Kun je daar verder mee? 

Daarnaast is je aangeraden om het kanaal te wijzigen. Hoe je dat precies doet, daar lees je alles over op deze pagina

Badge +1

Dit topic mag afgesloten worden ivm een kapotte V8 Experia. Heb nu een V10 Experia ontvangen.

Reputatie 8
Badge +12

Gaan we doen. Fijn dat je een nieuw modem hebt ontvangen. Wanneer je weer vragen krijgt, dan zien we het topic wel weer verschijnen. 

Reageer