Momenteel werkt onze Wi-Fi niet meer na het aansluiten van een Wi-Fi versterker.
Een stukje voorgeschiedenis:
-Sinds enkele weken zijn we aangesloten op glasvezel. Er waren wat problemen met aansluiten en de monteur merkte op dat het modem redelijk gedateerd was. (Expedia V8) dit is ook tegen Telfort gezegd.
-de boel is uiteindelijk wel werkend aangesloten met het V8 modem.
-een dag of wat later werd er een nieuw V10 modem geleverd, blijkbaar vond Telfort dat we een nieuwe nodig hadden.
-Ook werd er vanuit het niets een Expedia Wi-Fi versterker geleverd.
-De versterker volgens de instructies bedraad aangesloten op het V8 modem.
-versterker werkt niet, dus weer afgekoppeld. Wi-Fi vanuit modem werkt nu ook niet meer.
-resetten helpt niet, v8 modem vervangen voor v10 modem. Wi-Fi werkt weer.
-versterker toch maar weer eens proberen, aangesloten op v10 modem, Wi-Fi werkt niet.
-versterker afgekoppeld, ook geen Wi-Fi meer uit het V10 modem.reset helpt niet
Het gekke is dat ik nu wel Wi-Fi heb, maar alleen als ik de versterker aansluit op het V10 modem, maar dan zie ik alleen de Ssid netwerk name van het V8 modem, die van de V10 is weg?
De vraag is nu hoe ik het V 10 modem weer aan de praat krijg?
De versterker gaat de vuilnisbak in.
Hopenlijk heeft iemand tips.
Mvrg
Remco
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Het is ook mogelijk om de WiFi weer in het modem aan te zetten, volgens de stappen die Galdor beschrijft. Je kunt de Experia WiFi en de Experia Box op die manier ook naast elkaar gebruiken, dan heeft jouw WiFi netwerk 2 zenders. Je kunt de Experia WiFi op een andere plek in huis zetten, zodat je overal in huis WiFi kunt ontvangen.