beantwoord

Modem (WiFi) werkt slecht

• 9 februari 2014
  • 12 reacties
  • 2254 keer bekeken

Zyxel router werkt slecht
icon

Beste antwoord door Jeroen 10 februari 2014, 13:55

@MartijnGen,

Zoals @jimny aangeeft is het type modem dat je nu in gebruik hebt een sterk verouderd type. Ik stuur je een nieuw (type) modem toe, je zal deze met 2-3 werkdagen ontvangen. Laat je weten of hiermee de WiFi verbinding weer correct werkt?

Jeroen
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk type zyxel modem heb je en staat het modem zo dicht mogelijk aangesloten op het ISRA punt max 50 cm.
Ik zag inmiddels dat je ook in een ander topic een reactie geplaatst hebt dat werkt verwarrend en is bovendien niet toegestaan
Reputatie 8
Badge +16
Zyxel router werkt slecht

Welke Zyxel precies?

En wat werkt er precies slecht?
Ik heb een 2602hw d1a en hij staat in de meterkast bijna op het Isra punt en het probleem is dat mijn wifi vaak wegvalt en in mijn router wil ik een paar poorten open zetten endan geeft hij ook ip error aan
Ik heb een zyxel 2602 hw d1a en hij staat in de meterkast bijna op het Isra punt maar het probleem is dat de wifi steeds wegvalt en volgens mij ook het vaste internet en mijn router kan ik niet alle poorten open zetten want dan krijg ik een ip error
Reputatie 8
Badge +17
Dat is dus al een oud type modem en wellicht is het modem aan het eind van zijn latijn, je zou b.v. je abo kunnen upgraden dan krijg je een nieuw bruikleen modem en als webcare Telfort dit topic oppikt willen ze nog wel eens een nieuw bruikleen modem toesturen, maar daar ga ik niet over
OK bedankt voor je reactie ik hoop dat ik een nieuwe modem kan krijgen want hij heeft het altijd verder goed gedaan maar begint steeds vaker m'n wifi eruit te gooien ,en heb hem al meerdere malen gereset en andere kanalen geprobeerd maar dat maakt niets uit krijg alleen maar slechter ontvangst.maar nemen ze dan contact met mij op van webcare hoe moet ik dat zien?
Reputatie 8
Badge +17
Webcare leest altijd mee in de diverse topics en men reageert dan ook op je probleempje
Badge +2
Alleen pas vanaf morgen weer, niet te vergeten.
OK bedankt voor de info! En anders gewoon de klantenservice bellen
Badge +1
@MartijnGen,

Zoals @jimny aangeeft is het type modem dat je nu in gebruik hebt een sterk verouderd type. Ik stuur je een nieuw (type) modem toe, je zal deze met 2-3 werkdagen ontvangen. Laat je weten of hiermee de WiFi verbinding weer correct werkt?

Jeroen
Moet je mijn adres en gegevens dan hebben denk ik het staat op naam ........
Badge +1
@MartijnGen,

Je adresgegevens heb ik uit je post verwijderd aangezien deze op een publiek forum vermeld staan. Aangezien je jouw post vanaf jouw Telfort aansluiting hebt geplaatst kan ik aan de hand van jouw IP adres jouw gegevens inzien. Het modem is onderweg, binnen 2-3 werkdagen wordt deze door PostNL afgeleverd.

Jeroen

Reageer