beantwoord

modem Sitecom start steeds opnieuw op

• 20 mei 2018
  • 7 reacties
  • 139 keer bekeken

Modem Sitecom start steeds opnieuw op. Al geprobeerd te resetten en al 30 minuten stroom van glasvezelmodem en Sitecom modem met wifi gehaald (volgens chat Telfort zou dit in 99 van de 100 gevallen werken, maar bij mij dus niet). Wie weet wat hier aan de hand is?
icon

Beste antwoord door Stephen 4 juni 2018, 16:55

Beste Frits, aangezien ik geen reactie van jou heb vernomen dan ga ik ervan uit dat je de router hebt ontvangen en het probleem hiermee is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

7 reacties

Al een ander kabeltje glasmodem naar je Sitecom geprobeerd?.
Ja, werkt ook niet. Als ik een laptop op deze kabel aansluit heb ik wel internet. Het ligt dus aan het Sitecom modem met wifi.
Je probleem is toch opnieuw opstarten van de Sitecom?
Dan is waarschijnlijk de Sitecom defect.
Doet hij dat ook als er geen enkele netwerkkabel in zit?
Staat je klantnummer al in je forumprofiel, dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Ze pakken je topic op als het aan de beurt is.
Het Sitecom modem, de router, heeft wifi in zich. De modem, router, start steeds opnieuw op, dus ook geen wifi.
Ja, start ook steeds op zonder kabels...
Mijn klantnummer staat in mijn forumprofiel. Hopelijk pakt webcare het snel op.
Bedankt voor de hulp.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Frits, welkom op het forum! Zo te horen heeft de Sitecom router er geen in meer in. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending.
Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Laat je dan even weten of het probleem hiermee is opgelost? Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Beste Frits, aangezien ik geen reactie van jou heb vernomen dan ga ik ervan uit dat je de router hebt ontvangen en het probleem hiermee is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dit graag van je.

Reageer