beantwoord

Modem moet dagelijks herstart worden om wifi op tablet te krijgen

• 30 augustus 2016
  • 10 reacties
  • 393 keer bekeken

Sinds kort moet ik ' ochtends eerst mijn ZyXEL modem herstarten om wifi op mijn tablet te krijgen. Bij uitzetten tablet overdag en herstarten wordt moeiteloos verbinding tot stand gebracht. Maar als ik ' s morgens de tablet aanzet vindt hij mijn modem niet. Ook als ik mijn modem handmatig invoer gebeurt er niets. Pas als ik mijn modem herstart is het voor die dag weer OK. Tot de volgende ochtend. Dan moet ik weer herstarten. Mijn smartphone heeft er geen last van.
Tablet: Samsung Galaxy Tab S2 (software up te date)
icon

Beste antwoord door Stephen 13 september 2016, 13:57

Beste mazzeltov, via een privébericht heb je mij laten weten dat het probleem is opgelost met het nieuwe modem. Hierbij wil ik je ook graag bedanken voor de feedback. :D
Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je zou bij Telfort een nieuw modem kunnen vragen, een Experiabox. Wellicht werkt dat beter.
Zou dat een oplossing zijn? Vraag me wel af waarom mijn smartphone dat probleem dan niet heeft.
Nu blijkt dat het niet alleen de volgende ochtend de wifi eruit ligt. Vanavond was dit ook het geval.
Reputatie 8
Badge +17
Heb je het modem al een harde reset gegeven d.m.v. met een puntig voorwerp het resetgaatje gedurende 25 sec. in te drukken, als dat niet helpt denk ik dat je WIFI gedeelte van je modem defect is en daarvoor moet webcare Telfort
in actie komen die lezen alles mee en pikken je topic wel op
Tot nu toe alleen de aan- en uitknop gebruikt. Ik zal het nu eens met een harde reset proberen. Zou best eens kunnen dat het modem niet goed meer is. Eerder dit jaar hadden we ook al problemen met de tv. Ook toen moest het modem regelmatig herstart worden. De knop om wifi aan of uit te doen werkt ook niet meer.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Mazzeltov, welkom op het forum! Indien de harde reset niet voor verbetering zorgt dan stuur ik je graag een nieuw modem. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Beste Mazzeltov, welkom op het forum! Indien de harde reset niet voor verbetering zorgt dan stuur ik je graag een nieuw modem. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Dag Stephen. Harde reset heeft niet geholpen. Vanmorgen weer geen wifi op mijn tablet, dus graag ontvang ik een nieuw modem. Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie Mazzeltov! Een nieuw modem wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele dagen. Laat je dan even weten of hiermee het WiFi probleem is opgelost.
Reputatie 8
Badge +16
Beste mazzeltov, via een privébericht heb je mij laten weten dat het probleem is opgelost met het nieuwe modem. Hierbij wil ik je ook graag bedanken voor de feedback. :D
Op dit topic plaats ik een slotje.