beantwoord

Modem kapot?

• 9 december 2017
  • 4 reacties
  • 168 keer bekeken

Ik heb sinds deze week een probleem met internet ontvangst via Wifi. Tot voor kort nooit problemen gehad maar sinds deze week, Wel een goed wifi signaal maar geen internet, soms lijkt het of het wel doorkomt maar dan heel erg traag. Op computers (iMacs) telefoons en iPad alles aal hetzelfde liedje.
Ik heb volgens mij de meest mogelijke oplossingen al geprobeerd, modem uit, harde reset, kanaal gewijzigd. Allen zonder resultaat. Zou het modem gewoonweg kapot zijn? Via vaste ethernetkabel functioneert hij wel.
icon

Beste antwoord door Stephen 11 december 2017, 19:45

Hallo wllmh, welkom op het forum! Ik zie dat je hierover vandaag contact hebt gehad met de klantenservice. Je ontvangt morgen (dinsdag 12 december) tussen 12.30 en 15.00 uur een nieuw modem. Laat je dan even weten hoe het nieuwe modem functioneert? Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

4 reacties

Welk modem heb je?
Staat je klantnummer in je profiel? Dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Modem is een ZyXel en m'n klantnummer staat in m'n profiel.
De wifi modules van de zyxels sneuvelen vaak op dit moment.
Webcare zal je hoogstwaarschijnlijk een vervangend modem gaan sturen. Dat zal dan een Experiabox V8 worden.
Ze reageren als ze aan je topic toe zijn.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo wllmh, welkom op het forum! Ik zie dat je hierover vandaag contact hebt gehad met de klantenservice. Je ontvangt morgen (dinsdag 12 december) tussen 12.30 en 15.00 uur een nieuw modem. Laat je dan even weten hoe het nieuwe modem functioneert? Bij voorbaat dank!

Reageer