modem is defect klanten service niet te bereiken

• 6 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 1635 keer bekeken

Mijn modem doet het sinds dinsdagavond 2 oktober2012 spontaan niet meer alles gecontroleerd .
220V Stekkers verschillende malen in en uit gedaan ,uiteindelijk reset knop je achterkkant gebruikt heeft ook niet geholpen.
Hert powerlampje knippert, ethernet lamp brand wel, de rest van de lampjes blijven uit .
Heb dus nu al een paar dagen geen internet meer.
Met mobiel naar telfoort gebeld op woensdag 3 oktober na 1/2 uur werd de verbinding verbroken .
Daarna met vaste lijn bij mijn ouders naar telfort gebeld op woensdag 3 oktober ook na +/- half uur weer verbroken.
Via telfort website een email gestuurdop woensdag 3 oktober voor nieuw modem maar wordt kompleet genegeerd.
Mijn mobielnr en prive email per email via telfort website naar telfort verstuurd inklusief klacht v.w.b. modem en slechte bereikbaarheid.

Maar ze reageren gewoon niet .

Ik denk er hard aan om de het abbonnement op te zeggen , dit is geen manier van klanten behandelen.
Ik wil alleen maar een werkende internetverbinding met werkend modem.
Heb al sinds 2008 mijn abbonnement en nooit problemen gehad (gelukkig ).
Maar nu heb ik een probleem en dan is de klantenservice niet bereikbaar.

Mijn type modem is zyxel model nr p-2602 R - D1A
serie nr so 80 yd8002 137

3 reacties

Ik heb ook dezelfde mee gemaakt ... Het is erg vervelend ... maar gelukkig heb ik een lang adem en zal nooit opgeven
Badge
Ja Frans schandalig die bereikbaarheid van Telfort. Ik heb er ook al wat van gezegd hoor. Vraag hier om een terugbelreactie. Stuur ze ook via hun website bij klantenservice een klachtenmail. Het kan wel dagen duren voordat er wordt gereageerd. Vraag je geld terug voor de onkosten en het feit dat je al dagen geen gebruik kunt maken van je internet. Nog beter dien een klacht in bij Tros Radar over de bereikbaarheid.

Mvg, Hope
Badge
Mijn modem doet het sinds dinsdagavond 2 oktober2012 spontaan niet meer alles gecontroleerd .
220V Stekkers verschillende malen in en uit gedaan ,uiteindelijk reset knop je achterkkant gebruikt heeft ook niet geholpen.
Hert powerlampje knippert, ethernet lamp brand wel, de rest van de lampjes blijven uit .
Heb dus nu al een paar dagen geen internet meer.
Met mobiel naar telfoort gebeld op woensdag 3 oktober na 1/2 uur werd de verbinding verbroken .
Daarna met vaste lijn bij mijn ouders naar telfort gebeld op woensdag 3 oktober ook na +/- half uur weer verbroken.
Via telfort website een email gestuurdop woensdag 3 oktober voor nieuw modem maar wordt kompleet genegeerd.
Mijn mobielnr en prive email per email via telfort website naar telfort verstuurd inklusief klacht v.w.b. modem en slechte bereikbaarheid.

Maar ze reageren gewoon niet .

Ik denk er hard aan om de het abbonnement op te zeggen , dit is geen manier van klanten behandelen.
Ik wil alleen maar een werkende internetverbinding met werkend modem.
Heb al sinds 2008 mijn abbonnement en nooit problemen gehad (gelukkig ).
Maar nu heb ik een probleem en dan is de klantenservice niet bereikbaar.

Mijn type modem is zyxel model nr p-2602 R - D1A
serie nr so 80 yd8002 137

Dit vond ik voor je op de Telfort site:Problemen met Intel®️ PRO/Wireless 3945ABG Network ConnectionOnze leverancier heeft ons op de hoogte gesteld van een probleem met ons Zyxel modem in combinatie met een Intel®️ PRO/Wireless 3945ABG netwerkkaart.Om dit probleem op te lossen dient u de nieuwste software voor uw netwerkkaart te installeren. Deze software en instructies om deze te installeren, vindt u hier.

Bij constatering van een defect modem door onze helpdesk ontvangt u kosteloos een nieuw modem, indien u een modem in bruikleen heeft of als u een modem in eigendom heeft en dit nog binnen de garantieperiode valt. Indien uw modem buiten de garantieperiode valt, kan bij onze helpdesk een nieuw modem worden besteld.

Mvg, Hope

Reageer