beantwoord

Modem hapert en valt uit

• 3 december 2017
  • 7 reacties
  • 206 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn ZyXEL modem hapert al meer dan 3 weken. Zo heb je een week geen probleem en dan eens verliest ie zijn verbinding omdat de kwaliteit slecht is. Misschien is ie oud. Als we wel internet hebben is de verbinding namelijk ook af en toe traag zodat Netflix steeds stil valt. Graag een oplossing!
icon

Beste antwoord door Wieger DB 4 december 2017, 16:09

Hallo Anzjeliekje, welkom op het forum. Zo te lezen is je Zyxel nodig aan vervanging toe; het apparaat lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Er is een vervangend modem onderweg naar je. Dit zal, zoals nelly jacoba al aangaf, een Experiabox worden.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1
Probleem opgelost. Geen haperingen meer gehad. Top service van Telfort. Bedankt!
Reputatie 1
Ik ben even aan het zoeken hoe ik bij mijn profiel kom! Gevonden!
Klantcode en 06 nummer staan er in. Klantnummer kon ik niet vinden.
:)
Je klantnummer staat op je facturen.
Die kan je inzien in MijnTelfort.

Nog even ter aanvulling: je 06, adresgegevens en klantnummer zijn alleen zichtbaar voor webcare.
Reputatie 7
Badge +7
Mooi dat alles weer werkt, Anzjeliekje! Daar teken ik voor. 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Anzjeliekje, welkom op het forum. Zo te lezen is je Zyxel nodig aan vervanging toe; het apparaat lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Er is een vervangend modem onderweg naar je. Dit zal, zoals nelly jacoba al aangaf, een Experiabox worden.
Reputatie 1
Oke. Klantnummer gevonden. Profiel bijgewerkt.
Dat zal een vervangend modem worden. Hoogstwaarschijnlijk een Experiabox V8.
Staat je klantnummer in je forumprofiel, dan weet webcare waar de V8 naar toe moet.

Reageer