beantwoord

Modem defect

• 16 november 2019
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, 

Onlangs gemerkt dat mijn WiFi verbinding niet meer werkt.Mogelijk mijn modem kapot is. Vanalles geprobeerd.Alle stappen doorlopen in de online hulp. Geen resultaat helaas!Wat nu? 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 november 2019, 15:43

Hoi @Angelique11, welkom op ons forum! Ik begrijp dat je WiFi verbinding het helemaal niet meer doet, dat is niet handig natuurlijk. Goed dat je het laat weten, zodat we je hiermee kunnen helpen.

Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en zie dat je een vrij oud Zyxel modem hebt. Het komt vaker voor dat dit type modem op een gegeven moment problemen met WiFi krijgt, zoals je nu merkt. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je deze ontvangen en aangesloten hebt, kan je het modem gratis naar ons terugsturen.

Laat je weten of het allemaal is gelukt?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Angelique11, welkom op ons forum! Ik begrijp dat je WiFi verbinding het helemaal niet meer doet, dat is niet handig natuurlijk. Goed dat je het laat weten, zodat we je hiermee kunnen helpen.

Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en zie dat je een vrij oud Zyxel modem hebt. Het komt vaker voor dat dit type modem op een gegeven moment problemen met WiFi krijgt, zoals je nu merkt. Ik heb een nieuw modem voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je deze ontvangen en aangesloten hebt, kan je het modem gratis naar ons terugsturen.

Laat je weten of het allemaal is gelukt?

Reputatie 1

Hallo, 

Bedankt voor de service, en zeer vlotte levering van het nieuwe modem! Helemaal gelukt zelf te installeren 🤗

Met vriendelijke groet, 

Angelique Van Lierop 

Reputatie 8
Badge +11

@Angelique11 Super, fijn om te horen! :grinning: Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen betekenen.

Reageer