beantwoord

Modem aan vervanging toe?

Ik moet mijn tv-ontvanger al langere tijd vaak opnieuw opstarten om goed te werken en sinds een aantal dagen krijg ik de wifi niet meer aan de praat. Heb de stekker er al uit gehaald en ook een reset geprobeerd van modem, maar zonder resultaat. Heb deze (Zyxel) ruim vijf jaar. Wordt het tijd voor vervanging?
icon

Beste antwoord door GJC 24 maart 2018, 11:11

Dat zou zomaar kunnen. De ZyXEL's gaan al een tijdje mee en vallen de laatste tijd nogal eens om.
Zorg dat je klantnummer in je profiel staat, zodat Webcare weet over welke aansluiting het gaat. Ze lezen mee en reageren vanzelf.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat zou zomaar kunnen. De ZyXEL's gaan al een tijdje mee en vallen de laatste tijd nogal eens om.
Zorg dat je klantnummer in je profiel staat, zodat Webcare weet over welke aansluiting het gaat. Ze lezen mee en reageren vanzelf.
Bedankt voor je reactie en de tip GJC
Reputatie 7
Badge +13
Hoi gouwerok, het lijkt er inderdaad op dat je Zyxel zijn beste tijd heeft gehad. Ik heb een vervangend modem voor je besteld. Dit gaat een Experiabox worden. Kan je het nog een paar dagen volhouden met dit modem?
Fijn, bedankt! Vervangt dit ook direct de tv-ontvanger of is dat niet nodig? Ik hoop verder vooral dat ik deze maand uitkom met mijn internetbundel. Weet namelijk niet hoelang de wifi al niet werkt...
Reputatie 7
Badge +13
De TV ontvanger wordt niet gelijk mee vervangen. Ik heb uitsluitend de opdracht gegeven om het modem te vervangen. De TV ontvanger heb ik nu gelijk nabesteld voor je, voordeel van de nieuwe ontvanger is dat je daarbij ook MeerTV hebt. Met MeerTV kan je bijvoorbeeld Netflix kijken via je ontvanger. Leuk toch? Wel kom die iets later binnen. Je modem wordt vanmiddag al tussen 12:45 en 15:15 bij je aan de deur aangeboden. Kan je hem dan in ontvangst nemen?
Gisteren helaas niet, maar vandaag bij de 2e poging ontvangen en gelukkig weer wifi. Bedankt, ook voor t nabestellen van de tv-ontvanger.

Reageer