beantwoord

Mijn Samsung GT-S6310N geen verbinding met ZyXEL P-2602HW-D1A

• 4 oktober 2013
  • 10 reacties
  • 3407 keer bekeken

Badge
Hallo Forumleden,

Mijn Samsung GT-S6310N  maakt geen verbinding met ZyXEL P-2602HW-D1A. Gisteren 03-10-2013 gekocht, en in de Dixons winkel waar ik hem gekocht heb, krijgt ik  wel verbinding met hun WiFi en mijn telefoon. Dus ook volgens Samsung ligt het aan de Instellingen op de router of is deze te oud geworden? Ik moest van hun contact opnemen met Telfort dus ik ben hier.

De andere aparaten zoals andere Nokia telefoons en Smart Tv werken wel, ook de Laptop en huispeuter gaat op w-lan, begrijp dat wel alles om de beurt aangezet wordt en niet alles tezamen.

Ik hoop dat er een oplossing is.
icon

Beste antwoord door Jeroen 4 oktober 2013, 14:43

@hendrik_roering,

Vervelend dat je problemen ervaart met jouw WIFi verbinding, het modem wat jij hebt is een wat ouder type. Ik zal je kosteloos een nieuw modem toe sturen, je kunt deze binnen 2-3 werkdagen verwachten. Ik lees graag of met het nieuwe modem de problemen verholpen zijn.

Jeroen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Mijn echtgenote heeft dezelfde samsung young en geen probleem om verbinding te maken met mijn zyxel 2812 modem, vul je wel het juiste wachtwoord in en ziet je phone je modem wel
Badge
Hallo Jimny,

Ik heb hem eerst geprobeerd thuis en toen ik het niet klaar kreeg terug gegaan naar de winkel waar hij wel werkte.
Ik heb het niet 1 keer geprobeerd maar alles telkens geprobeerd. Dus dat betekent iedere mogelijk niet onbenut gelaten.
Tiental keren het wachtwoord gecontroleerd bij intikken, klopte iedere keer en toch slaat hij het op maar geeft aan dat de verificatie fout is gegaan.

En omdat het niet door mij is op te lossen dacht ik een slimme persoon te vinden op het forum.

Groetjes
Reputatie 8
Badge +16
Log in op je modem via http://192.168.1.254 als je een ZyXEL modem hebt of via http://192.168.2.254 als je een Experiabox hebt.
Gebruiker is admin en ww is 1234

Onder het kopje Networksettings - Wireless bij de ZyXEL en onder WLAN bij de Experiabox kan je zelf het wachtwoord van je Wifi controleren of wijzigen (Let op geld dan wel voor alle via WiFi verbonden devices)
Badge
Beste Tuut-Tuut,

Ik weet mijn eigen inlogcode voor mijn draadloze netwerk wel, ook als ik er de code er vanaf haal dus mijn internetmodem toegangkelijk voor iedereen, lost het niks op. Dus letop, ik ben dus ook in mijn modem geweest en gekeken wat ik daar kon doen.

Mijn internet verbindingen met alle aparaten werken na het sluiten van de instellingen weer behalve mijn telefoon.
Daarbij gelet op GROte en KLEIne letters enz. Dus puntgaaf ingevoerd.

Heb mijn telefoon ook aan een vriend gegeven om te kijken of hij hem kon instellen op mijn internet wlan, alles vergeefs.

Groetjes Hendrik
Badge +1
@hendrik_roering,

Vervelend dat je problemen ervaart met jouw WIFi verbinding, het modem wat jij hebt is een wat ouder type. Ik zal je kosteloos een nieuw modem toe sturen, je kunt deze binnen 2-3 werkdagen verwachten. Ik lees graag of met het nieuwe modem de problemen verholpen zijn.

Jeroen
Reputatie 8
Badge +18
@Hendrik Er zijn veel slimme forumleden op dit forum en gelukkig voor je krijg je een mooi nieuw modem van Jeroen en nog een bruikbare tip voor je het oude modem hoef je niet te retourneren naar Telfort.
Badge
@hendrik_roering,

Jeroen

Jeroen,

Dank je wel. Dan ben ik nu ook weer een keer in blijde verwachtiing. Ik verwacht het dan maandag of dinsdag.
Heb vandaag gemerkt dat er met het huidige modem geen verbinding te maken is. Mijn TV had meteen de veranderingen bemerkt en alleen de code ingeven was genoeg. Als het paket binnen is en uitgetest geef ik graag een reactie.

Hendrik
Badge
@hendrik_roering,

Jeroen

Jeroen,

Dank je wel. Dan ben ik nu ook weer een keer in blijde verwachtiing. Ik verwacht het dan maandag of dinsdag.
Heb vandaag gemerkt dat er met het huidige modem geen verbinding te maken is. Mijn TV had meteen de veranderingen bemerkt en alleen de code ingeven was genoeg. Als het paket binnen is en uitgetest geef ik graag een reactie.

Hendrik

Beste Jeroen,

Ik heb vandaag mijn modem gekregen, ziet er goed uit. 
Ik heb de computer wel met de hand in moeten stellen, terwijl mijn mobiel hem meteen heeft gevonden.

Via Configuratiescherm, Netwerk en Internet, Netwerkcentrum, Draadloze netwerken beheren, en als laatste stap "toevoegen".
"Handmatig een netwerkprofiel toevoegen". De gegevens van SSID: en WPA2 ingevoerd.

Dus het werkt Jeroen, dank je wel voor de goede service.
Oude modem stuur ik niet terug omdat ik het mag houden maar bewaar het wel.
Badge
Beste Jeroen,

Ik heb vandaag mijn modem gekregen, ziet er goed uit.
Ik heb de computer wel met de hand in moeten stellen, terwijl mijn mobiel hem meteen heeft gevonden.

Via Configuratiescherm, Netwerk en Internet, Netwerkcentrum, Draadloze netwerken beheren, en als laatste stap "toevoegen".
"Handmatig een netwerkprofiel toevoegen". De gegevens van SSID: en WPA2 ingevoerd.

Dus het werkt Jeroen, dank je wel voor de goede service.
Oude modem stuur ik niet terug omdat ik het mag houden maar bewaar het wel.
Badge +1
@hendrik_roering,

Dat is fijn om te lezen, bedankt voor jouw terugkoppeling. Ik sluit bij deze dit topic!

Jeroen