beantwoord

Mijn internet werkt niet

• 4 november 2019
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Mijn internet valt om de zoveel tijd weg en ik heb het nodig voor school het is nu ineens weg helemaal

Admin: titel aangevuld i.v.m volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 november 2019, 09:36

Hoi @Vinnieroolvink, welkom op het forum. Naast bovenstaande vragen is er nog een hele belangrijke vraag: gebruik je de verbinding via WiFi of met een kabel? Als het bijvoorbeeld via WiFi is kan het ook zijn dat de Experia Box V10 wel verbinding heeft met het internet, maar dat jouw apparaat geen verbinding heeft met de V10. Ik heb de verbinding meteen nagekeken en de glasvezelverbinding geeft aan al 106 dagen geen verbreking te hebben gehad, daardoor heb ik het vermoeden dat je een WiFi verbinding gebruikt en dat je het daarmee werkt, klopt dat?

Als het klopt, kan je de WiFi check op onze website volgen, daarmee wordt het WiFi netwerk zo optimaal ingesteld. Ik hoor graag van je of het daarmee werkt. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Vinnieroolvink, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik ga er vanuit dat je geen problemen meer hebt met de verbinding. Als ik toch nog iets voor je kan doen hoor ik het graag.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Vinnieroolvink, welkom op het forum. Naast bovenstaande vragen is er nog een hele belangrijke vraag: gebruik je de verbinding via WiFi of met een kabel? Als het bijvoorbeeld via WiFi is kan het ook zijn dat de Experia Box V10 wel verbinding heeft met het internet, maar dat jouw apparaat geen verbinding heeft met de V10. Ik heb de verbinding meteen nagekeken en de glasvezelverbinding geeft aan al 106 dagen geen verbreking te hebben gehad, daardoor heb ik het vermoeden dat je een WiFi verbinding gebruikt en dat je het daarmee werkt, klopt dat?

Als het klopt, kan je de WiFi check op onze website volgen, daarmee wordt het WiFi netwerk zo optimaal ingesteld. Ik hoor graag van je of het daarmee werkt. 

Reputatie 8
Badge +17

En ook niet onbelangrijk ; gaat het om een koper- of glasvezel verbinding

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Vinnieroolvink , welk merk en type(nummer) modem heb je en heb je de modem al eens een volledige reset gegeven?

Reageer