[Melding] Experiabox V10a met verkeerde WiFi gegevens op de sticker

• 28 november 2018
  • 55 reacties
  • 7085 keer bekeken

Toon het eerste bericht

55 reacties

🤗🤗

Ik heb de mijn code al 10x ingeklopt maar hij blijkt niet goed te zijn. En ik wil toch in mijn experiabox v10A.
Resetten en admin/admin?
Wifi en setupbox wachtwoorden zijn btw wel goed.
Reputatie 8
Badge +11
Dus met geen enkele mogelijkheid lukt het om in te loggen met het password? Ook niet na een harde reset? Want je geeft aan resetten en dan admin/admin. Heb je al een harde reset uitgevoerd en opnieuw geprobeerd in te loggen? Ik hoor graag of dat werkt, zo niet, dan ga ik kijken wat ik nog kan betekenen.
Beste Bart, het klopt dat ik met geen mogelijkheid in de router kom. WW klopt niet, resetten helpt niet. Geprobeerd met admin en Admin, leeg laten.
Ik heb gisterenavond een chat sessie met Joost gehad en die zou zorgen dat er een nieuwe router deze kant op zal komen. De chat sessie is wat vreemd tot een eind gekomen. Dus hoop ik dat het toch nog goed komt bedankt alvast.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is heel vreemd, een reset stelt de gegevens normaal gesproken opnieuw in. Het vervangen van de Experia Box is ook wat ik dan zou doen, laat je ons weten of je die ontvangt? Het kan 2-3 werkdagen duren voor je die hebt. Als je het modem aan het einde van de week niet hebt, kan je jouw postcode, huisnummer en klantnummer op je forumprofiel invoeren zodat wij het alsnog voor je kunnen regelen.

Reageer