beantwoord

Logitech Circle niet aan te sluiten op WiFi

• 12 juni 2019
  • 3 reacties
  • 220 keer bekeken

Na de overstap van Ziggo naar Telfort kan ik mijn Logitech Circle (v1) niet meer aangesloten krijgen op wifi. Circle gereset met de paperclip, de camera staat naast de wifi router (Experia Box V10A), het lampje van de circle blijft blauw knipperen. Ook na resetten router kan ik met de Circle geen verbinding maken met de wifi. Andere apparaten werken gewoon op de wifi. Graag jullie hulp hierin. Groetjes, Gerard
icon

Beste antwoord door RS2000 12 juni 2019, 13:40

Je hebt dus alleen een reset gedaan, blauw knipperen betekend dat de Circle klaar is om te pairen met een WiFi AP.
Je zal hem via de Logitech App op je telefoon moeten pairen met je WiFi of heb je dat al geprobeerd?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 2
Je hebt dus alleen een reset gedaan, blauw knipperen betekend dat de Circle klaar is om te pairen met een WiFi AP.
Je zal hem via de Logitech App op je telefoon moeten pairen met je WiFi of heb je dat al geprobeerd?
Goedemiddag, dat had ik nog niet gedaan, dank je voor je snelle en goede antwoord 👌 Groetjes, Gerard
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Gerard59, fijn om te lezen dat het met de hulp van RS2000 is gelukt om de Logitech Circle te verbinden 🙂 Veel luisterplezier!

Reageer