beantwoord

Langzame WiFi

• 31 juli 2020
  • 6 reacties
  • 121 keer bekeken

Beste Telfort, 

Ik heb sinds een aantal weken een zeer langzame WiFi verbinding. Ik heb de experia box v8. Ik heb hier nooit problemen mee gehad tot een paar weken terug. Ik kan in mijn woonkamer niet eens fatsoenlijk een filmpje via de laptop bekijken. Hier heb ik nooit last van gehad. Ik heb alle stappen plannen al eens doorgelopen. Gereset maar niets helpt. Het is alleen de wifi. De snelheid komt wel aan bij de box. Dit heb ik ook gestest. 

Wat kunnen jullie hier aan doen?

Vriendelijke groeten 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 augustus 2020, 17:16

Hoi @Specialized, welkom. 

Dit klinkt alsof de WiFi module het begeven heeft. Maar ik weet het niet zeker. Ik zie namelijk nog geen reset terug. Zou je die willen uitvoeren? Hoe is het daarna?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Specialized, welkom. 

Dit klinkt alsof de WiFi module het begeven heeft. Maar ik weet het niet zeker. Ik zie namelijk nog geen reset terug. Zou je die willen uitvoeren? Hoe is het daarna?

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat de reset het probleem heeft opgelost. Ik heb geen reactie meer vernomen van je. 

Hoi @Bart - Telfort ,

Ik was even een paar dagen weg. Ik heb de reset gedaan. Er lijkt een kleine verbetering. Maar het bereik is nog steeds niet zoals ik het altijd heb gehad.

Wat kan ik doen als de wifi module inderdaad niet naar behoren werkt? 

Vriendelijke groeten 

Reputatie 8
Badge +12

Dat klinkt nog niet goed. Het modem lijkt de boosdoener te zijn. Ik heb daarom een nieuwe voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op.

@Bart - Telfort

Bedankt ik wacht het af. En hoop dat de problemen snel verholpen zijn. 

Groeten

Reputatie 8
Badge +12

Wil je laten weten als je het nieuwe modem hebt getest.

Reageer