beantwoord

Krijg geen wifi verbinding met mijn tv.

  • 27 juni 2020
  • 14 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 2

mijn tv geeft melding  kan geen verbinding maken met netwerk.

alles geprobeerd opnieuw inloggen en wachtwoord, lukt niet.

experiabox wil niet resetten, denk dat hij stuk is.

graag advies:disappointed_relieved:

 

 

icon

Beste antwoord door sonjaDvE 29 juni 2020, 00:21

Door alles te resetten, zodat alles weer in de fabrieksinstellingen kwam te staan. Dit na aanleiding omdat ik in de instellingen dingen had veranderd wat leidde tot conflicten in de verbinding.

Het was een gokje, en welliswaar heeft dat goed uitgepakt.

Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als ik het goed heb kun je tot 22.00 uur vandaag twitteren met Twitter account van Telfort en hier wordt je na het weekend geholpen

Reputatie 2

ik heb wel wifi verbinding op mijn laptop, tablet en phone hoor.

alleen geen netwerkverbinding met mijn tv. kan de apps op tv nu niet gebruiken.

foutmelding dns, weet niet wat dat is en hoe ik dat moet veranderen.:thinking:

Reputatie 8
Badge +18

Je tv ontvanger krijgt waarschijnlijk geen ip adres en wat je kunt proberen om de tv ontvanger te resetten door de stroom eraf te halen en na het aansluiten wordt de firmware voor de tv ontvanger opnieuw geladen

Reputatie 2

Ik heb mijn tv ontvanger gereset, helaas helpt het niet.

krijg melding aanmeldings code opnieuw invoeren en controleer ip adres.

aanmeldingscode is goed, verschillende keren gedaan.

IP, weet niet welke in dan moet invoeren.:disappointed_relieved:

 

@sonjaDvE

Als ik het goed lees gaat het om de wifi verbinding van de TV zelf niet over de TV ontvanger deze heeft namelijk geen wifi verbinding.

Kan je een foto van de melding plaatsen? Het ip adres moet door de Experiabox zelf worden toegekend.

Welke Experiabox heb je en waarom denk je dat deze niet wil resetten?

Ik lees net je andere topic alles werkt nu naar behoren?

Reputatie 8
Badge +18

@sonjaDvE heeft de WiFi wel gewerkt op je Tv

Reputatie 2

Jazeker, tot gistermiddag werkte alles altijd goed.

Op dit moment werkt alles weer prima.

Groet Sonja

Reputatie 8
Badge +18

@sonjaDvE ben nu wel nieuwsgierig hoe je het hebt opgelost

Reputatie 2

Door alles te resetten, zodat alles weer in de fabrieksinstellingen kwam te staan. Dit na aanleiding omdat ik in de instellingen dingen had veranderd wat leidde tot conflicten in de verbinding.

Het was een gokje, en welliswaar heeft dat goed uitgepakt.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @sonjaDvE, fijn dat het inmiddels weer is opgelost. Daar ben ik blij om.

De WiFi ontvangers van de Smart tv's zijn vaak niet de sterksten en zitten vaak in de achterkant van de tv, dus tegen de muur. Dat wil nog wel een problemen geven. Ik raad eigenlijk altijd aan om een smart tv met kabel aan te sluiten. 

Reputatie 2

Dat laatste heb ik gedaan. Tot nu toe geen problemen meer.

Reputatie 8
Badge +12

Super! :)

Mocht er nog eens iets zijn, laat het dan vooral weten.

Reputatie 2

Zal ik zeker doen.

Iedereen heel hartelijk dank voor alle tips en adviezen👍😉

Reputatie 8
Badge +18

Zal ik zeker doen.

Iedereen heel hartelijk dank voor alle tips en adviezen👍😉

 

 

Graag gedaan @sonjaDvE 

Reageer