beantwoord

Klacht: modem defect

• 30 november 2019
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik ben nu twee dagen bezig om normaal contact te krijgen over een modus die niet goed werkt en ik geen wifi heb. Normaal bellen met klanten service dat is bijna niet mogelijk en het word je onmogelijk gemaakt als je 15 minuten in de wacht kan blijven waardoor je de moed opgeeft. 

Ik probeer te achterhalen wat mijn wachtwoord is, krijg daarvoor een mail dan moet je je gebruikersnaam in tikken en op onverklaarbare wijze word de code voor mij een onbekend email adres gestuurd en niet het email adres waar de link ook naar tie is gestuurd. Ik zou wel hoge school moeten hebben gehad maar ik vind het een vervelende gang van zaken en de manier van klanten service vind ik zeer onpersoonlijk en totaal niet werkzaam als je er niet vaak gebruik van hoeft te maken maar het nu graag opgelost zie worden. 

Mijn modem is dus stuk en ik zou dat graag opgelost zien. 

Met vriendelijke groet 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 december 2019, 08:45

Hoi @Sandra reynders, welkom hier op het Forum.

Ik zie dat er inmiddels al contact is geweest. Er is al een nieuw modem onderweg. Deze wordt vandaag bezorgt tussen 1330-1530 uur. Ik hoor graag hoe dit modem werkt. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Welk type modem heb je precies

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Sandra reynders, welkom hier op het Forum.

Ik zie dat er inmiddels al contact is geweest. Er is al een nieuw modem onderweg. Deze wordt vandaag bezorgt tussen 1330-1530 uur. Ik hoor graag hoe dit modem werkt. 

Dank je wel inmiddels is de modem ontvangen en doet TV internet en wifi het weer, dmv fb heb ik direct antwoord gekregen en werd het probleem opgelost 

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal top. :) 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten. Fijn weekend gewenst. 

Reageer