beantwoord

Klacht indienen

• 7 februari 2018
  • 4 reacties
  • 1401 keer bekeken

De afgelopen weken last gehad van een storing welke blijkbaar in de experiaboxen zat. Wifi viel regelmatig weg of via wifi was geen internettoegang mogelijk. Hierover 2 of 3 keer contact gehad met Telfort via de chat. Een echte oplossing was lange tijd niet mogelijk. Als work around moest 5Ghz uitgezet worden.
Ondertussen lijkt het probleem te zijn opgelost. Omdat de betreffende medewerker had aangegeven dat compensatie mogelijk was en omdat mij dit ook niet meer dan logisch lijkt heb ik vanavond de klantenservice gebeld. Na 10 minuten wachten een medewerkster aan de lijn die me doorverbond naar iemand anders. Na weer gewacht te hebben een andere medewerkster aan de lijn. Zij kon niets terug vinden over mijn contacten met haar collega's via de chat. Hiernaast gaf zij aan dat compensatie niet van toepassing is omdat we niet betalen voor Wifi. We nemen internet af en Wifi is een extra dienst. Vrij onzinnig natuurlijk. Wanneer Telfort geen Wifi aan zou bieden zouden er veel en veel minder klanten naar Telfort komen. Wifi is een wezenlijk onderdeel van de internet diensten die afgenomen worden.
Omdat ik kan begrijpen dat de medewerkster ook alleen doet wat haar verteld wordt heb ik gevraagd of ik een klacht kon indienen. Op de website staat dat dit telefonisch kan. Hierop gaf zij aan dat dit alleen via een klachtenformulier op de website kan. Hierop heb ik haar verwezen naar de betreffende site waarop staat dat dit telefonisch mogelijk moet zijn. Dit vond ze verder niet interessant en wilde me verder niet helpen.
Op de website kan ik geen klachtenformulier vinden. Ik wordt iedere keer doorverwezen naar de site met het telefoonnummer waar ik dus niet geholpen wordt.
Wat ik dus graag wil:
Een klacht indienen over het niet registreren van mijn eerdere contactmomenten.
Een klacht indienen over de slechte telefonisch "service".
Compensatie voor de storing van de afgelopen weken (6 weken?)
icon

Beste antwoord door Stephen 9 februari 2018, 13:05

Hallo Basten, welkom op het forum en bedankt voor het plaatsen van je verhaal.
Ik betreur het dat het contact met de telefonische klantenservice niet naar wens is verlopen. Mijn collega had jou niet door mogen verwijzen maar jouw klacht in behandeling moeten nemen. Excuses dat dit niet is gebeurd. Je klacht hierover heb ik intern uitgezet bij de teamleider van de klant.

De WiFi-storing is officieel nog niet opgelost en zodra er meer bekend is over een eventuele vergoeding dan zal er hierover geinformeerd worden op onderstaande pagina.
Wifi storing Experia Box v10
Bekijk reactie

4 reacties

Die klachten en het verzoek tot compensatie heb je nu hier ingediend.:)
Webcare leest hier mee, en pakken je klachten en verzoek hier op zodra je topic aan de beurt is.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Basten, welkom op het forum en bedankt voor het plaatsen van je verhaal.
Ik betreur het dat het contact met de telefonische klantenservice niet naar wens is verlopen. Mijn collega had jou niet door mogen verwijzen maar jouw klacht in behandeling moeten nemen. Excuses dat dit niet is gebeurd. Je klacht hierover heb ik intern uitgezet bij de teamleider van de klant.

De WiFi-storing is officieel nog niet opgelost en zodra er meer bekend is over een eventuele vergoeding dan zal er hierover geinformeerd worden op onderstaande pagina.
Wifi storing Experia Box v10
Dank voor de update.

Reageer