Kan niet inloggen op een bepaalde site door proxy/firewall #2048

• 31 juli 2012
  • 7 reacties
  • 2842 keer bekeken

Badge
Hoi, Ik had gisteren de internet doos uitgezet en daarna heb ik hem weer erin gezet nadat ik weer thuis was. Ik probeerde in te loggen bij een site namelijk www.chatango.com. Alles opent well ( site's etc ) maar als ik will gaan inloggen zie ik dit staan:
''Please check your internet connection and make sure you are not behind a firewall or proxy.
Details: Error #2048''
Ik heb mijn internet 2/3 x gereset, ik heb mijn cache etc verwijderd maar tevergeefs. Ik krijg steeds het zelfde melding.
Maar als ik inlog met een andere WiFi connectie onbeveiligd in mijn omgeving is dat Adsl-Wifi, dan log ik wel in dus het is niet een proxy.
Ik heb de firewall van de internet doos en mijn eigen firewall uitgeschakelt om het weer te proberen maar het lukte nog steeds niet.
Wat is nou het probleem waardoor ik niet kan gaan inloggen? 

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@FatihO,

Ik heb de andere twee topics verwijderd. Meerdere topics met betrekking tot hetzelfde probleem is niet nodig.

Heeft u eerder geen last gehad van deze melding?

Henk
Badge
@FatihO,

Ik heb de andere twee topics verwijderd. Meerdere topics met betrekking tot hetzelfde probleem is niet nodig.

Heeft u eerder geen last gehad van deze melding?

Henk

Ja sorry ik wist niet waar ik hem moest plaatsen =)). En ik heb het nog nooit eerder gehad, eerder kon ik er well in loggen maar het lukt nu echt niet meer.
Badge +1
https://www.google.com/search?q=Error+%232048&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-USfficial&client=firefox-a

Max number of upload retries exceeded: Error #2048 Facebook

Ik denk dat het aangeeft dat de server overbelast is, dus teveel inloggers???

Erg irritant dat sommige links niet clickable zijn
Badge
https://www.google.com/search?q=Error+%232048&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-USfficial&client=firefox-a

Max number of upload retries exceeded: Error #2048 Facebook

Ik denk dat het aangeeft dat de server overbelast is, dus teveel inloggers???

Erg irritant dat sommige links niet clickable zijn

Jammer genoeg is dat het probleem niet want ik kan er alleen niet op inloggen op mijn internet iedereen kan er gewoon normaal op. Op een ander internet bijvoorbeeld eentje die niet beveiligd is kan ik gewoon inloggen of bijv bij mijn neefjes.. Dus de probleem is alleen bij mijn eigen internet... :S Als je naar www.animefreak.tv/tracker gaat zie je ergens beneden een chat, dat is een chat kanaal van chatango maar die laad bij mij helemaal niet die rontje rechts boven de chat ( die aangeeft of je verbind met de chat met kleur:
geel = proberen om connectie te maken. 
groen= Connectie
rood= Kan geen connectie maken)
die is bij mij altijd rood, eerst is die geel en daarna gewoon rood :S..
Badge
Ik raak mijn geduld kwijt, ik heb erover gebeld ze zeiden dat ik hier moest zijn, maar eerlijk gezegd gaat dit nergens naartoe ik heb onderzoeken gedaan met mensen met het zelfde probleem, er zijn er een paar met de zelfde probleem. Het was het box, ze hebben gebeld en kregen een nieuwe box en dat heeft het probleem verhoplen. Maar als ik hier in nederland bell is het ''sorry we kunnen niet zomaar een nieuwe box geven'' dat is wel logish maar ik vraag niet zomaar een nieuwere box. Ik vraag het omdat ik een probleem heb met mijn eigen box dat ik van jullie heb gekregen.
En dit is me te veel, ik heb alles gecontroleerd er is geen reden waarom de box die verbinding niet toelaat andere sites gaan er 100% erin behalve met die ene site, de default settings als je hem reset horen mij gewoon erin te laten maar dit gebeurt niet.
En per 3 dagen wachten voor een antwoord? dan kan het wel maanden duren. Ik betaal voor mijn internet op tijd dus wil ik mijn antwoord/help ook op tijd.
Reputatie 8
Badge +16
Is je IP-adres niet gebanned op de betreffende site?
Badge
Nee het is niet gebanned anders kreeg ik er een bericht over, maar dat heb ik niet gekregen.

Reageer