Internetproblemen

• 20 januari 2017
  • 6 reacties
  • 569 keer bekeken

Wij hebben een tablet die wel verbinding met WiFi maakt.
Hij geeft aan dat de verbinding uitstekend is en een linksnelheid van 65Mbps.
Terwijl de app speedtest aangeeft dat ie 43 Mbps heeft.
En toch maakt de tablet geen verbinding met internet of de verbinding valt steeds weg.
We hebben al een nieuwe router gekregen.
Omdat we dachten dat het aan de tablet lag is deze al terug geweest naar de leverancier.
De tablet is na gekeken en er is niks mis mee.
Wat kan ik nu nog doen om de problemen op te lossen.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Hebben andere apparaten bijvoorbeeld een computer wel verbinding geen internet hebben is puur iets wat de router regelt en het modem dus inderdaad kan bijna niet aan de tablet liggen. Voor een speedtest als dit via de tablet gebeurt moet er zover ik weet wel een internet verbinding aanwezig zijn. Hebben we het over een Android, Windows of Aple tablet.
Alle apparaten hebben verbinding. Daarom dachten we dat het aan de tablet lag. Inderdaad moet er voor zo'n speedtest verbinding zijn. Het is ook niet dat ie geen verbinding maakt het probleem is dat ie steeds weg valt en het dan heel lang duurt dat ie hem weer oppakt. Het gaat om een Android tablet.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo R. Jansen, welkom op het forum! Als je de draadloze verbinding verwijdert en opnieuw instelt is het probleem hiermee opgelost?
Hallo R. Jansen, welkom op het forum! Als je de draadloze verbinding verwijdert en opnieuw instelt is het probleem hiermee opgelost?

Nee helaas
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie. Als je de tablet op een andere locatie, bijvoorbeeld bij de buren, werk, of familie test ervaar je dan ook hetzelfde probleem?
Reputatie 8
Badge +16
Ik zie dat je niet meer reageert. Graag had ik je een handje verder geholpen.
Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic? Bedankt!

Deze gaat op slot.