Internet werkt niet en Telfort is onbereikbaar

• 31 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 1792 keer bekeken

L.S.,

Mijn internetverbinding werkt niet en JULLIE ZIJN TOTAAL ONBEREIKBAAR. Wat zijn jullie voor een stelletje oplichters!

De telefonische klantenservice neemt nooit de telefoon op. Is kennelijk zwaar onderbezet.

De zogenaamde "online klantenservice" laat al dagenlang de melding zien: "service onavailable".

Waarom werkt mijn internet al weken niet terwijl ik er gewoon voor betaal.

DOE IETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 reacties

Ja dat is dus Telfort ! Het beste is om ze een aangetekend schrijven te sturen en ook een kopie naar Tros Radar. 
 O nee je kunt verder niet internetten. 
Mocht je dit lezen : www.Klacht.nl en Tros Radar.  Schrijf ook meteen hoe jij vind dat ze alle ellende op moeten lossen.
Waar ben jij tevreden mee , denk aan de onkosten. 
wat werkt er niet?
Welke ledjes branden op je modem?
Badge +1
het is een grote puinhoop bij telfort laste tijden  als je de helpdesk wilt belle duurt het ure en dage voor je aan de beurt bent begint aardig op de kpn te lijke  wat zooitje zeg  ik mocht nieuw modem uit proberen ma als je hulp nodig had kunje ze aanspreke  via dit forum na dacht het niet  je word amper geholpe hier  dus geloof ik dat ik het modem ma thuis in de grote bak gooi weg met die zooooiiiiiiiiii
Badge +1
Ja dat is dus Telfort ! Het beste is om ze een aangetekend schrijven te sturen en ook een kopie naar Tros Radar.
O nee je kunt verder niet internetten.
Mocht je dit lezen : www.Klacht.nl en Tros Radar. Schrijf ook meteen hoe jij vind dat ze alle ellende op moeten lossen.
Waar ben jij tevreden mee , denk aan de onkosten.

het is een grote bende  bij telfort word alleen ma erger meneerrr pfffffffffffffffffffff
ondersteuning is hier ver te zoeke puinhoop hier

Reageer