Internet valt steeds weg

• 19 februari 2012
  • 3 reacties
  • 2420 keer bekeken

Kreeg gisteren een hoge rekening binnen voor dataverbruik mobiel (3G) en ik vond dat maar raar. Nu blijkt dus dat mijn internetverbinding regelmatig wegvalt, ook vandaag keer op keer (tijdens het schrijven van mijn scriptie, erg vervelend).

Ik heb een P-2601HN-F1 en heb eigenlijk al 4 jaar geen last (dacht ik). Laatst heb ik mijn abonnement gewijzigd naar 25mb ipv 20mb. Zou het daar mee te maken kunnen hebben? Heeft iemand tips? Heb alle stappen die hier op de site staan doorlopen en mijn modem heeft geen firmware op de site staan, omdat deze automatisch wordt geupdate. Laatst kreeg ik ook een melding op mijn PC over statisch ip adres etc.

Hoor graag jullie ervaringen.

Alvast bedankt!

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Als je alle aanbevelingen op het forum hebt opgevolgd en de verbinding blijft wegvallen, dan is het advies om de helpdesk te bellen. Zij kunnen je lijn doormeten en eventueel een monteur aansturen.
Badge +7
Heeft u inmiddels al contact gehad met de klantenservice? Zo niet, ontvang ik graag uw mobiele nummer in een privé bericht zodat er contact met u opgenomen kan worden.

Henk
Heeft u inmiddels al contact gehad met de klantenservice? Zo niet, ontvang ik graag uw mobiele nummer in een privé bericht zodat er contact met u opgenomen kan worden.

Henk

Zojuist een bericht gestuurd. Dank voor alle reacties!
Groet, Mahmoud

Reageer