beantwoord

Internet is misschien niet beschikbaar

• 14 december 2017
  • 4 reacties
  • 18407 keer bekeken

Sinds 2 dagen doet mijn wifi het niet meer. En ook de interactieve televisie kan geen connectie meer maken met de modum. Op de telefoon en de andere apparaten zie ik dat de wifi wel vol bereik heeft, maar bij aanklikken verschijnt er een uitroepteken bij en geeft hij aan dat "internet misschien niet beschikbaar is". Ik heb de modum al een paar keer opnieuw opgestart. Dit hielp niks. Ook heb ik de modum al een keer gereset. Ik krijg dan de oorspronkelijke wifi naam weer in beeld maar ook deze geeft aan dat "internet misschien niet beschikbaar is" en daarbij verschijnt het wifi logo met een uitroepteken. We hebben een experia v8. Is iemand bekend met dit probleem?
icon

Beste antwoord door Enterprise 15 december 2017, 15:25

Kan niet inloggen op de wifi nog vaste internet dus ik kan de naam ook niet veranderen.
Je kan hiervoor een laptop aansluiten met een ethernetkabel op de modem, dan kan je zéker inloggen op de modem.
Aangezien je de modem hebt gereset is het wachtwoord 1234.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dennis, welkom op het forum! Doet alleen je WiFi het niet, of ook je bekabelde internet niet?

Ik heb een aantal vragen voor je en dat is zodat ik weet in welke richting we de oplossing kunnen vinden.
- Heb je je modem stroomloos gemaakt of een reset gedaan? Je modem een reset geven heeft net een ander effect dan een herstart.
- Wil je het WiFi netwerk op je telefoon eens vergeten en opnieuw verbinden?
- Als dat niet helpt, wil je het netwerk dan een andere naam geven en dan proberen te verbinden?

Als je je huisnummer toevoegt in je profiel, dan kijk ik graag vanaf hier met je mee. Wil je een screenshot plaatsen van de melding(en) die je krijgt? Bedankt alvast!
Dank voor je reactie. Kan niet inloggen op de wifi nog vaste internet dus ik kan de naam ook niet veranderen. Het "vergeten" en weer opnieuw aanmelden leverde dezelfde foutmelding op.
Heb huisnummer toegevoegd.
Heb ook screenshot telefoon en foto van de foutmelding interactieve televisie toegevoegd.

Iemand nog een goed idee om dit op te lossen?
Reputatie 8
Badge +10
Kan niet inloggen op de wifi nog vaste internet dus ik kan de naam ook niet veranderen.
Je kan hiervoor een laptop aansluiten met een ethernetkabel op de modem, dan kan je zéker inloggen op de modem.
Aangezien je de modem hebt gereset is het wachtwoord 1234.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dennis, lukt het met de tip van Enterprise?

Reageer