beantwoord

inloggen op Experiabox voor ander kanaal?

  • 29 november 2017
  • 4 reacties
  • 335 keer bekeken

Badge
Ik kan niet inloggen om mijn kanaal te wijzigen. Ik heb op dit moment belachelijk traag internet, maar zie dat daar al meer klachten over zijn de laatste paar dagen. Ligt dit nu aan Telfort of aan ons? Tenminste als ik zo naar de topics kijk ben ik niet de enige.

Met het wachtwoord van de site kan ik dus niet inloggen om mijn kanaal te veranderen, weet iemand een ander idee?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 29 november 2017, 15:27

Welk modem heb?
Het inloggen in je modem is verschillend voor diverse modems.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-kanaal-veranderen.htm
Bekijk reactie

4 reacties

Welk modem heb?
Het inloggen in je modem is verschillend voor diverse modems.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-kanaal-veranderen.htm
Badge
de V8, maar het wachtwoord kom ik er niet mee in. hij zegt dat het een onjuist wachtwoord is maar gebruik gewoon wat er op de site staat
Badge
Iemand van Telfort op de facebook heeft me al geholpen met inloggen 🙂 Nu nog even een goed kanaal zoeken hihihi
Gaat dat lukken?

Reageer