In het weekend valt de verbinding weg

• 14 januari 2018
  • 7 reacties
  • 520 keer bekeken

Ja helaas hier het zelfde probleem.blijf aan het resetten tv verbinding en internet vallen steeds weg vanaf gisteren middag.had hier wel vaker last van maar alleen op vrijdag avond dus altijd de zelfde dag.kan geen toeval zijn heeft naar mijn mening te maken met overbelasting. Alleen nu niet op vrijdag maar op zaterdag en zondag.Leuk weekend dus.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Slaplip, welkom op het forum! 😳 Vervelend dat je ook last hebt van een wegvallende verbinding. Ik heb je reactie naar een nieuw topic verplaatst, omdat ik je situatie net wat anders inschat. Het klinkt inderdaad alsof er sprake is van overbelasting in het weekend. Op momenten dat er veel apparaten tegelijk online zijn. Ik heb wat meer informatie nodig om je te helpen. Is de tv-ontvanger met een tv-verbindingsset aangesloten of bekabeld? Om je WiFi verbinding te optimaliseren kunnen je het beste deze stappen doorlopen. Kun je me laten weten of dit heeft geholpen? Verder wil ik graag op afstand met je meekijken. Kun je je huisnummer aan je profiel toevoegen? Dan kan ik je lijn meten. Alvast bedankt!
Het is nu donderdag avond en nu helaas weer helemaal niks meer.geen internet en tv .is wel al vroeg moet nog vrijdag worden. Dit schiet echt niet meer op verplicht slapen half 9.
Ik heb extra met kabel gedaan en gereset en opnieuw oplaten starten dus weet het ook niet meer
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Slalip, ik begrijp dat je echt niet blij bent met de situatie. Om je te kunnen helpen, heb ik wat meer duidelijkheid nodig. Wat heb je precies met een extra kabel gedaan? Heb je alle stappen van de pagina doorlopen? Het is belangrijk dat je alle stappen doorloopt. Dus nagaan of je modem de juiste plek in huis heeft voor een optimale verbinding, de tips van de video bekijken en je WiFi kanaal wijzigen. Kun je daarnaast nog de eerdere vragen beantwoorden? Is je tv-ontvanger met een kabel aangesloten of een tv-verbindingsset? Ik wil graag op afstand met je meekijken. Kun je je postcode en huisnummer in je profiel controleren? Ik kan je namelijk niet in het systeem vinden. Hoor het graag van je, zodat ik je verder kan helpen 🙂.
.ik heb de ontvanger al extra bekabeld naar de router zodat er geen storing kan komen de router staat al die tijd al op de zelfde plaats daar heeft hij het altijd gedaan.heb het wel probeert met verplaatsen maar dat helpt niet.
Reputatie 8
Badge +11
Haal je privégegevens even uit je post en zet die in je profiel. Nu kan iedereen ze zien. Drie puntjes onder je post > Bewerk.
Ik ben nieuwsgierig naar de snelheid die je binnenhaalt op de momenten dat het niet goed gaat en wanneer alles normaal werkt.
Kun je dat eens meten?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internetsnelheid-testen.htm

Reageer