Ik wil dat de monteur niet meer gaat komen!!

• 6 november 2012
  • 10 reacties
  • 3445 keer bekeken

de telfort meisje bij de telfort winkel was toen heel aardig en behulpzaam! maar wat me heel erg slecht tegenvalt is dat ze dit wel op een opdringere manier zei van dat het beter is omdat we een gratis monteur krijgen !

en wat ik hier de hele dag lees is dat de monteurs of niet opkomen opdagen of dat ze niet zo aardig zijn!

nou!! als dit het geval is dan hoef ik ook geen monteur meer!
en is dat nieuw bij jullie dat er spookmonteurs komen? zijn ze ontzichtbaar dat ze via de muur zo naar binnen komen? hahahaha kom op zeg,

dus ik wil heel graag dat de monteur niet meer komt voordat het echt uit de hand loopt hier met de alles in 1 pakket !

@edit

en weten jullie telfort medewerkers het echt zeker dat de monteurs wel echt opkomendagen op z'n minst ? want dan mag de monteur best komen hoor!

10 reacties

Badge +4
De mijne kwam niet opdagen en hoorde er niks meer van.

Bij mijn ouders kwam hij wel en was vriendelijk. Wel heeft hij ze een draadloze verbindingset aangesmeerd, die niet goed bleek te werken achteraf (teveel storing op het stroomnet blijkbaar). Deze kon gelukkig retour gestuurd worden, geld terug. Daarna zelf kabeltje getrokken 🙂
Reputatie 1
Badge +2
Ohh dat klinkt wel erg positief ! (:

In ieder geval een positieve bericht !

xx
 Bij mij is ook alles volgens de regels gegaan , en een vriendelijke monteur die voor  de 2e laptop ook nog advies gaf .Bovendien was hij binnen het half uur weer weg ,dus ik begrijp het probleem niet zo.
Heeft hier iemand op dit telfort forum nog wat te mededelen ??? (:
Ohh dat klinkt wel erg positief ! (:

In ieder geval een positieve bericht !

xx
Ohh wauw !

Klinkt echt heel goed allemaal ! (:

hier kan ik echt positiever erover denken over telfort !!

xx
Heeft iemand nog positieve berichten of negatieve berichten mee te delen? (:
Badge
Bij mij kwam de monteur ook netjes op tijd, was een vriendelijke man. Had zelf alles al voorbereid, maar kon niet alles doen om dat ik die draadloze dingen voor in het stopcontact wilde hebben voor 55 euro. Dat werd duidelijk nog van te voren vermeld dat dat dus geld kostte, maar daar was ik al van op de hoogte.

Het enigste wat hij niet wist (en achteraf wel kon) was het antwoord op mijn vraag:" kan ik tussen 2 kanalen b.v. ned 1 en  national geografic met 1 knop schakelen. Hij zei van niet en het kan dus wel. Verder geen problemen.
Yaaay nog een positieve bericht !

Bedankt !!

(:
Badge +2
Kan niet anders zeggen dat bij mij het heel erg goed geregeld was, werd netjes op korte termijn gebeld voor een afspraak.
Door omstandigheden heb ik het 2 dagen eender aangesloten dan afgesproken met de monteur.
Ik heb wel de monteur gewoon laten komen om alles na te lopen, zodat ik altijd kon zeggen dat alles goed aangesloten zat als er problemen kwamen.
Nog een bakkie en een praatje met de beste man, heel aardige man trouwens,en alles was naar volle tevredenheid gegaan.
Hoi,

Ik kan ook alleen maar positief zijn over de monteur. Hij belde keurig toen zijn vorige afspraak uitliep en de mijne dus niet ging halen en kon toen ook in de avonduren komen zodat ik geen vrij hoefde te nemen. Alles is keurig, draadloos, aangesloten en opgestart. Ik heb altijd zelf mijn internet / tv geinstalleerd, maar dit is toch wel erg handig. Ik denk dat het natuurlijk wel afhankelijk is van welke monteur je treft.

Succes!

Reageer