beantwoord

Hoe zet ik mijn NAT-type open op mijn Playstation of XBOX?

• 22 juni 2013
  • 32 reacties
  • 12298 keer bekeken

Toon het eerste bericht

32 reacties

Reputatie 1
*bump*
Dit topic lijkt redelijk dood, maar is helaas nog steeds relevant. Ik krijg mijn NAT ook niet op Open voor mijn Xbox 360.
In andere topics worden allerlei statische configuraties geadviseerd, maar dan kom ik nog niet verder dan Moderate.
Hebben jullie nog iets terug gehoord van Telfort?
Ik ervaar hetzelfde met mijn PS3 en het blijkt dat er nog steeds geen oplossing is gegeven door Telfort. Wat is de huidige status?
Reputatie 1
Badge
Ook ik heb dezelfde problemen met mijn ps3 en modem zyxel P2601NH.

UpNP aangezet ook naar harde reset maar ps3 blijft aangegeven niet beschikbaar !!!!

Wordt er nog aktie hierop genomen?
Reputatie 8
Badge +16

Dit topic gaat (als ik snel lees) over de experiabox.... een heel ander probleem dus.
Reputatie 1
Badge

Dit topic gaat (als ik snel lees) over de experiabox.... een heel ander probleem dus.

Het is een andere modem maar we zitten wel met meerde mensen met hetzelfde probleem.
Reputatie 1
het is gewoon een k**  modem experia v8 
het is niet op te lossen telfort lost ook niets op ik zal al 3 x terug gebeld worden met een oplossing .
vergeet het maar enigge wat je kunt doen om je ps3's als je er meer hebt dan 1 in huis goed te kunnen gebruiken
is zelf een modem aanschaffen die kan je zelf instellen vci =8 en vpi =48 dan is het probleem opgelost
of overstappen naar een ander (wel eerst vragen op forem's of er bij hun ook geen problemen zijn .
ik ga voor het laatste aangezien de service hier hellemaal 0 is

Experibox v8 is ook gewoon K*T Veel opties wat niet eens (volledig) werken.
Reputatie 7
Badge +7
Er zijn een aantal tips die je kan gebruiken om je NAT type open te krijgen.

-Zet UPnP aan in je modem.
-Geef je spelcomputer een vast IP adres
-Sluit je apparaat bekabeld aan, op een draadloze verbinding is je NAT type vaak slechter

Reageer