Hoe sluit ik een Asus Router RT-AC66U Dualband Gigabit Router aan achter mijn Experia box V 8 aan

• 6 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 807 keer bekeken

Reputatie 1
Goede Avond
Mijn vraag gaat over het aan sluiten van een Asus Router achter mijn Experia Boxs V 8 ik heb een glasvezel pakket wie kan mijn hopelijk mij dat goed uitleggen welke stappen ik moet ondernemen , omdat te installeren , ik ben een leek in het PC gebeuren
reden hiervoor zijn momenteel heb ik een wifi versterker bedraad aangesloten door een monteur maar het bereik is niet beter van geworden nu heb ik een router aangeschaft wat mij is aangeraden hiervoor ,en wil deze zelf aan te sluiten maar weet niet goed hoe, hopelijk kan iemand mijn dat duidelijk uitleggen hierover alvast bedankt voor uw moeite voor de uitleg , het gaat mij enkel om een goede verbinding in de woonkamer voor een I pad en een laptop die niet bedraad hoeft te zijn voor een betere verbinding mijn PC en TV die zijn allen wel bedraad aangesloten waar van het modem experiabox V 8 in een hal de meter kast staat in een nieuwbouw appartement .
Met vriendelijke groet Joop

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Joop, ik stel voor om verder te reageren in je andere topic. Op dit topic plaats ik een slotje.