beantwoord

Hoe kan ik een vpn-verbinding instellen?

• 19 maart 2012
  • 13 reacties
  • 13539 keer bekeken

Badge +1
hoi mensen ik heb zyxel P-2812HNU-F1 ik heb een vraag daar over wie weet hoe ik in deze router een vpn verbinding kan instellen ik weet dat je iets moet doen met dyndns.org mischien kunnen jullie daar mij ook mee helpen gr robbin
icon

Beste antwoord door pathia 19 mei 2012, 22:32

Er zit geen VPN server in je router(geen vpn client ook overigens). De vpn die je ziet staan onder firewall is om de VPN poorten al dan niet van buiten naar binnen te blokkeren. Dat maakt het nog geen VPn server of client!
Bekijk reactie

13 reacties

wat een aparte topic titel............... 😃

o ja, ook goeie dag :lol:
Badge

😃 😃
hier staan wat algeme uitleg over VPN:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Virtueel_Particulier_Netwerk

war voor verbinding wil je opzetten, en waar naar toe?
hoi mensen ik heb zyxel P-2812HNU-F1 ik heb een vraag daar over wie weet hoe ik in deze router een vpn verbinding kan instellen ik weet dat je iets moet doen met dyndns.org mischien kunnen jullie daar mij ook mee helpen gr robbin
Volgens mij beschikt de P-2812HNU-F1 niet over een VPN-Server. Daarom moet je VPN server achter je modem hangen en afhankelijk van het gebruikte protocol de poorten in je P-2812HNU-F1 forwarden naar je VPN server.
Evenuteel DDNS gebruiken om naamomzetting te gebruikten voor je WAN IP adres.
Reputatie 8
Badge +17
Als je ingelogd bent op de modem, kijk eens bij Security->VPN

daar kan je VPN configureren 😉
vertel eerst is wat je wil een vpn server of een client
Badge +1
wat ik er graaag mee wil is mijn muziek en video's mee kan kan nemen overal mee naar toe ook als ik op vakantie ga dat ik mijn muziek bij mij heb gr robbin
Badge +1
Volgens mij beschikt de P-2812HNU-F1 niet over een VPN-Server. Daarom moet je VPN server achter je modem hangen en afhankelijk van het gebruikte protocol de poorten in je P-2812HNU-F1 forwarden naar je VPN server.
mijn router heb wel een fuctie bij firewal zit een optie vpn verinding in te stellen
Badge +1
jonge dit is een siruese vraag ik hou niet van lol ik wil uit leg over deze vraag man het gaat niet over een topic het gaat over die vraag

Badge +1
ik wil uit leg geen lol ik zit hier heel erg mee ik ben niet voor de grap

😃 :D

ik wil uit leg geeen lol ja

zeker wel heefd hij een vpn fuctie onder de firewal ik wil uitleg

vertel eerst is wat je wil een vpn server of een client

vpn server om muziek te delen en video te kijken waar ik ook ben
Er zit geen VPN server in je router(geen vpn client ook overigens). De vpn die je ziet staan onder firewall is om de VPN poorten al dan niet van buiten naar binnen te blokkeren. Dat maakt het nog geen VPn server of client!

Reageer