beantwoord

help internet

  • 27 juni 2020
  • 9 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo Telfort

Willen jullie mij aub helpen, na reset router ligt alles er bij mij uit.

Af en toe krijg ik verbinding maar van korte duur.

Kunnen jullie doormeten wat er aan de hand is

met vriendelijke groet

Sonja

 

 

icon

Beste antwoord door jimny 28 juni 2020, 14:52

Vervang het DSL kabeltje max 150 cm eens het liefst een rond kabeltje dat wil nog wel eens helpen.

En heb je de reset goed uitgevoerd door het resetgaatje 10 sec in te drukken

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Gaat het om glas- of koperverbinding en welk type modem heb je precies

Reputatie 2

Sorry voor mijn late reactie.

Heb gewoon af en toe even verbinding en dan knalt hij me er weer uit.

Ik heb een modem experia v 8 en een adsl gewone adsl verbinding

 

Reputatie 8
Badge +18

Vervang het DSL kabeltje max 150 cm eens het liefst een rond kabeltje dat wil nog wel eens helpen.

En heb je de reset goed uitgevoerd door het resetgaatje 10 sec in te drukken

Reputatie 2

Ik heb de reset meermalen gedaan. ben de hele nacht bezig geweest en lukt me gewoon niet.

Wat voor soort kabeltje bedoel je?

Hallo @sonjaDvE , het kabeltje dat tussen het IS/RA-punt zit en de DSL-aansluiting op het modem.

 

Reputatie 2

Dank, ga deze even verwisselen.

Reputatie 2

Hallo JanD enJimny,

Bedankt voor julliehulp.

Ik heb inmiddels het esra kabeltje vervangen en de tv verbonden met een kabel naar de router.

Daarna een harde reset gedaan van de router experiabox  V8 en de tv gereset naar fabrieksinstellingen.

Waarom ik dit bedacht heb is het volgende:

iedere keer wanneer ik op mijn laptop met vaste kabel en tablet via de wifi verbinding maakte, leek het even goed te gaan todat ik mijn tv aanzette, dan viel alle verbindingen eruit.

zowel vd laptop met vaste verbinding als mijn tablet op de wifi.

Het lijkt er nu op, dat alles het weer doet na het hele reset gebeuren.

Ik wacht het af, het gaat nu al uren goed, dus ik vetrouw er weer op.

Heel hartelijk dank voor jullie advies

Groet Sonja :blush:  weer blij

 

Hallo @sonjaDvE , bedankt voor de terugkoppeling en goed om te lezen dat het weer werkt.

 

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @sonjaDvE, ik lees dat alles weer werkt. Dat is fijn. :)

Mocht er weer eens iets zijn, dan horen we graag van je.

Reageer