beantwoord

Geen wifi Zyxel P-2812HNU-F1

• 14 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 184 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds vanmorgen geen Wi-fi meer op mijn Zyxel P-2812HNU-F1 router, bedraad internet doet het wel nog gewoon.
Gisteren werkte het nog gewoon, en na de router resetten heb ik het probleem nog niet kunnen vinden.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 augustus 2018, 18:57

Hoi SanderxDolk, welkom op het Forum. Ik begrijp dat de WiFi niet meer werkt. Dat is niet zo leuk, dat begrijp ik goed. Je hebt het modem dus al eens een reset uitgevoerd. Zonder succes? Want als dat zo is, dan vermoed ik dat de WiFi module het begeven heeft. Ik hoor het graag, zo ja, dan ga ik deze voor je vervangen.
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +18
Waarschijnlijk wordt het een vervangend modem via Telfort.
En zet je klantnummer of postcode en huisnummer alvast in je forumprofiel
Reputatie 8
Badge +11
Hoi SanderxDolk, welkom op het Forum. Ik begrijp dat de WiFi niet meer werkt. Dat is niet zo leuk, dat begrijp ik goed. Je hebt het modem dus al eens een reset uitgevoerd. Zonder succes? Want als dat zo is, dan vermoed ik dat de WiFi module het begeven heeft. Ik hoor het graag, zo ja, dan ga ik deze voor je vervangen.
Hoi Bart, Dit heb ik inderdaad al geprobeerd, in eerste instantie dacht ik dat het aan mijn mobiele telefoon lag, maar nadat ik zag dat mijn Chromecast ook geen Wifi signaal meer ontvangt zal het toch daar aan liggen.
Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +11
Het nieuwe modem is onderweg. 🙂 Binnen twee dagen zul je deze thuis ontvangen. Mocht er nog iets zijn, dan hoor ik dat graag.

Reageer