beantwoord

Geen wifi, wel internet via bedrading

• 30 november 2019
  • 8 reacties
  • 154 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds gisteren 29 november 2019, geen wifi meer, tv werkt via kabel nog prima. Niet meer op de laptop en niet meer op een smartphone te vinden, het netwerk wordt niet meer weer gegeven in de lijst ook. Wel via kabel aangesloten op de laptop vanuit het modem en wel internet. Modem al diverse keren gerest door de stroom eraf te halen, ook langer dan 5 minuten dus dat kan het niet zijn, en door de reset knop te bedienen maar dit geeft geen resultaat in werkende wifi. Hoe los ik dit op? Heb Experia Box V8.

Admin: Dubbel topic weggehaald, dit topic laten staan

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 december 2019, 14:51

Het is zeker vervelend. De WiFi staat dus aan en het lampje brandt ook. Alleen het SSID is niet zichtbaar. Dat moet een kapotte WiFi module zijn. Ik heb een nieuwe modem voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. Ik hoor graag hoe deze werkt. 

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @uitval-telfortinternet, de Wifi is dus uitgevallen. Deze is helemaal niet meer te zien, brandt het wireless lampje nog wel? En als je inlogt op het modem, staat de wifi dan wel aan? Zie hiervoor de afbeelding:

Reputatie 1

Wifi is activated en dus op on.

Lampje van wifi brand ook. Ik heb alles wel 10 keer doorlopen. Maar mijn wifi op de experia box v8 doet het echt niet meer.

Reputatie 1

Het is heel vervelend dat mijn wifi niet werkt, kan mijn printer niet gebruiken en nog meer apparaten die op wifi werken. Hoe los ik dat nu op. Ik kan wel alles weer proberen, maar dat heeft geen enkel resultaat en kost me veel uren en lukt dan toch niet.

Reputatie 8
Badge +11

Het is zeker vervelend. De WiFi staat dus aan en het lampje brandt ook. Alleen het SSID is niet zichtbaar. Dat moet een kapotte WiFi module zijn. Ik heb een nieuwe modem voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. Ik hoor graag hoe deze werkt. 

Reputatie 1

Fijn, dan wacht ik het even af.

Reputatie 8
Badge +11

Ik hoor graag als je deze hebt aangesloten. Ik ben benieuwd hoe deze zijn werk doet.

Reputatie 1

Nog bedankt, voor de goede hulp. Het is nog snel verholpen. Gisteren de nieuwe modem ontvangen en deze doet het tot nu toe prima. Ik kan alle wifi apparaten weer gebruiken. Groetjes Thea.

Reputatie 8
Badge +11

Dat is goed nieuws. Helemaal top. 

Mochten we nog een keer weer wat kunnen betekenen, dan zien we je graag weer op het Forum verschijnen. 

Reageer