beantwoord

Geen WiFi met Zyxel modem

• 15 januari 2019
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb Telfort alles in 1. Probleem: gisteren vielen Internet, TV en telefoon uit. Na resetten van de P-2812HNU-F1 deed alles het weer maar was en bleef alleen de WiFi uitgevallen. Weer reset geen effect. ingelogd via LAN kabel in de router dmv 192.168.1.254: Knopje WiFi enabled stond gewoon aan maar SSID en wachtwoord waren veranderd, anders dan origineel. Ik kon ze niet wijzigen naar de oorspronkelijke namen. Weer resetten geen effect. Mijn vraag: waarom geen WiFi en hoe is dat, liefst zsm, te verhelpen.
Met vriendelijke groet, Hans de Groen
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 16 januari 2019, 15:50

Hoi Hans, hartstikke rot dat je WiFi het niet doet, aangezien we dat bijna allemaal veel gebruiken. Je modem gaat al een tijd mee wanneer het een Zyxel is en soms zijn die aan vervanging toe, zoals @GJC ook aangeeft. Ik zie dat je met mijn collega's van Webcare contact hebt gehad en dat er een nieuw modem naar je onderweg is. Daarmee moet je WiFi het weer gewoon doen. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Als ik zo naar het nummer kijk gaat het om een ZyXEL. Ik denk dan ook dat die aan het instorten is.
Zorg dat klantnummer en/of postcode en huisnummer in je profiel staan. Dan weet Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.
Hij zal wel vervangen worden.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Hans, hartstikke rot dat je WiFi het niet doet, aangezien we dat bijna allemaal veel gebruiken. Je modem gaat al een tijd mee wanneer het een Zyxel is en soms zijn die aan vervanging toe, zoals @GJC ook aangeeft. Ik zie dat je met mijn collega's van Webcare contact hebt gehad en dat er een nieuw modem naar je onderweg is. Daarmee moet je WiFi het weer gewoon doen. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag.

Reageer