beantwoord

Geen wifi met zyxel modem.

• 30 maart 2018
  • 10 reacties
  • 101 keer bekeken

sinds 2 dagen hebben wij geen wifi meer. We hebben alle mogelijke manieren om verbinding te krijgen geprobeerd.
Alleen via een ethernetkabel hebben we verbinding met internet. De televisie doet het wel normaal maar op geen enkele tablet,telefoon of laptop wifi verbinding. Ook staat de modem niet meer in het rijtje beschikbare netwerken.
Ik ben bang dat de modem overleden is.
icon

Beste antwoord door Stephen 30 maart 2018, 14:26

Hallo Dieselaar, de WiFi-functie van je modem is defect. Ik stuur je een nieuw modem welke je met een beetje geluk morgen zal ontvangen. Ik hoor dan graag van je hoe het modem functioneert.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ik vrees dat het Wifi gedeelte van je modem stuk is, dat gebeurt met de Zyxels de laatste tijd wel vaker.
Vermeld in je forum profiel je klantnummer dan weet webcare Telfort wie je bent als ze besluiten om je modem te vervangen
Ik heb mijn klantnummer vermeld bij mijn gegevens. Ik ben benieuwd wanneer ze reageren.
Jammer dat je niet gewoon een helpdesk kan bellen en iemand kan spreken. Er gaat nu erg veel tijd verloren met heen en weer berichten te sturen.
Hallo, ook ik heb de laatste weken geen tot een zeer slecht wifi signaal. Ik heb de firmware geupdate en kabels gecheckt maar geen verschil. Zou ik een nieuwe modem kunnen ontvangen? Dank!
Reputatie 8
Badge +17
Hallo, ook ik heb de laatste weken geen tot een zeer slecht wifi signaal. Ik heb de firmware geupdate en kabels gecheckt maar geen verschil. Zou ik een nieuwe modem kunnen ontvangen? Dank!

Ik zie dat jezelf al een topic hebt opgestart, dus is het handiger dat je daar verder gaat
Reputatie 8
Badge +11
.......Jammer dat je niet gewoon een helpdesk kan bellen en iemand kan spreken. Er gaat nu erg veel tijd verloren met heen en weer berichten te sturen.........

Dat kan wél:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Dieselaar, de WiFi-functie van je modem is defect. Ik stuur je een nieuw modem welke je met een beetje geluk morgen zal ontvangen. Ik hoor dan graag van je hoe het modem functioneert.
Dan moet je een bericht inspreken en hopen dat je teruggebeld wordt.
Dat is goed nieuws. hartelijk dank.
Gisteren heb ik een nieuwe modem binnen gekregen en geplaatst. Sindsdien weer wifi. Hartelijk dank voor de snelle service.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan! 🙂

Reageer