beantwoord

Geen WiFi met mijn Zyxel modem

• 7 april 2018
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Sinds gisteren werkt mijn WiFi niet meer. Ik heb mijn modem al een paar keer gereset, uit gehad, weer aan maar hij doet het niet. De tv wel.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 9 april 2018, 13:50

Hoi Eveline, welkom op het forum. Zo te lezen is je Zyxel modem aan vervanging toe. Ik heb daarom een vervangend modem voor je besteld. Die komt binnen een paar dagen bij je binnen. Kan je het nog even volhouden met je Zyxel?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 1
Misschien is het modem dan stuk. Welke lampjes branden op het modem?
En zet alvast je klantnummer in je profiel, dan heb je denk ik dinsdag een nieuw modem binnen.

Of misschien hebben de anderen nog tips.
Welk modem heb je?
De reset op de goede manier gedaan?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Ja, ik heb op de goede manier gereset, ik heb dat ouwe ding al 8 jaar en tnt bij storing altijd gereset behalve nu. Het is een zyxel P-2812HNU-F1 alle lampjes branden behalve ethernet die blijft knipperen.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Eveline, welkom op het forum. Zo te lezen is je Zyxel modem aan vervanging toe. Ik heb daarom een vervangend modem voor je besteld. Die komt binnen een paar dagen bij je binnen. Kan je het nog even volhouden met je Zyxel?
Ja hoor, dank je wel! Gelukkig nog een mobiel hè, dus dat internet kan best ff zo.....
Reputatie 7
Badge +13
Goed nieuws! Vanmiddag tussen 13.15 en 15.45 wordt je nieuwe modem al afgeleverd! 🙂

Reageer