beantwoord

Geen WiFi met Experia Box V8

• 1 maart 2018
  • 6 reacties
  • 650 keer bekeken

Goedemorgen!

Sinds twee dagen hebben wij geen WiFi internetverbinding meet met de Expedia Box V8.

Het uitgebreide stappenplan heeft helaas niet geholpen. Met een internetkabel heb ik wel internet verbinding. De stap waarin wordt aanbevolen om in te loggen op de Experia Box V8 en de beveiliging op 'WEP' te zetten heeft tot gevolg dat het netwerk verdwijnt.

Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice. Zij stelden voor om de DSL kabel te vervangen. Dit heb ik gedaan maar ook dat helpt niet.

De enige lampjes die branden zijn Power (groen) en Wireless (oranje/rood).

Wat zouden we verder nog kunnen doen om weer internet via onze wifi te krijgen?

Alvast bedankt voor jullie support!
icon

Beste antwoord door Stephen 2 maart 2018, 15:12

Bedankt voor je reactie Franky! Dan kunnen we vaststellen dat de WiFi-functie van het modem defect is. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Franky, welkom op het forum! Om er zeker van te zijn dat WiFi-functie van het modem defect is kun je het modem een harde reset geven? Ik hoor graag van je welk resultaat dit heeft opgeleverd.
Ha Stephen, bedankt voor je reactie!

De harde reset heeft helaas niet geholpen. Ik had deze stap al doorlopen als onderdeel van het stappenplan om het wifi-internet weer te laten werken.

Ik heb zowel de harde reset (knop met naald ingedrukt houden) als het eraf halen van de stroom voor een minuut geprobeerd.

Alle tips zijn welkom 🙂 Thnx!
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Dan weet webcare om welke aansluiting/adres het gaat. Voor het geval dat ze je modem gaan vervangen.
Hey Nelly, bedankt voor de tip! Staat erin.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor je reactie Franky! Dan kunnen we vaststellen dat de WiFi-functie van het modem defect is. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Ha Stephen, vervelend dat de wifi functie kapot is. Maar erg fijn dat we een nieuwe modem ontvangen.
Bedankt! Ik zal laten weten hoe de nieuwe modem functioneert.

Reageer