beantwoord

Geen wifi meer op zyxel modem

Sinds ruim een week heb ik geen internet meer via wifi met mijn zyxel-modem (wel via ethernet). Alles geprobeerd: uit/aan, reset, instellingen gecheckt, geen soelaas. Ik vrees dat dit modem gestorven is. Kan ik een nieuwe krijgen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 7 januari 2019, 15:25

Hoi dick willems, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan al ruim een week geen gebruik meer te kunnen maken van de WiFi. Dat is niet fijn. Ik vermoed dat je WiFi module van de Zyxel het begeven heeft. Ik heb je dan ook een nieuw modem gestuurd. Binnen twee werkdagen zal deze thuisbezorgd worden.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Hoi dick willems, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan al ruim een week geen gebruik meer te kunnen maken van de WiFi. Dat is niet fijn. Ik vermoed dat je WiFi module van de Zyxel het begeven heeft. Ik heb je dan ook een nieuw modem gestuurd. Binnen twee werkdagen zal deze thuisbezorgd worden.
Veel dank voor de snelle reactie. Ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Probleem is dat ik pas 19/1 weer thuis ben. Kan ik het eventueel ook ergens in Amsterdam afhalen?
Reputatie 6
Badge +9
Helaas niet. Het spijt me. Ik zal je privé de track en trace sturen zodat je kan zien waar het pakket momenteel ligt.
Ik begrijp het. Ik kan in mijn privébox geen track and trace vinden.
Reputatie 8
Badge +17
Hen je de spambox al gecontroleerd
er zit niets van telfort in mijn spambox
Reputatie 6
Badge +9
Ik heb deze gestuurd naar jouw Forumprofiel, via een privébericht. Ik heb de link even bekeken. Ik zie dat het pakket inmiddels bij de Primera in Uithuizen is terecht gekomen. Als je een geldig id bewijs meeneemt, dan kun je daar het pakket ophalen.

Reageer