beantwoord

Geen WiFi in de woonkamer

• 4 juni 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

goededag met mevrouw mehmed, ik heb echt een hele slechte wifi de wifibox staat letterlijk in de woonkamer en er is gewoon GEEN wifi in de woonkamer. ook heb ik de stappen gevolgt die op de site van telfort staan en het lukt gewoon niet. ik heb de box ook vaker uit en aan laten gaan maar dat werkt ook niet ! ik vind het heel vervelend want ik betaal elke maand gewoon mijn wifi dan voor niets. ik zou graag zo snel mogenlijk contact willen opnemen met jullie 

mvg mevrouw mehmed

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 juni 2020, 11:06

Welkom bij ons op het forum @muverdzhanmehmed. Ik heb als eerste naar je verbinding gekregen, zo te zien komt het signaal prima aan bij de Experia Box dus dat is goed. Het modem zendt het WiFi netwerk uit, dat is een functie van het apparaat waarvoor je niets hoeft te betalen. Wat is er precies met de WiFi in de woonkamer aan de hand? Je zegt dat er geen WiFi is, maar bedoel je daarmee dat jouw netwerk niet te zien is? Of is de verbinding langzaam? Zie je wel andere netwerken uit de buurt? 

Je zegt ook dat je stappen hebt gevolgd die op de site worden genoemd, zou je kunnen vertellen welke stappen je precies hebt gedaan? Er zijn meerdere pagina's met tips over WiFi met verschillende stappen, daardoor weet ik nu niet precies wat je al gedaan hebt.

Ik hoor de antwoorden graag van je, dan kan ik vanaf daar verder met je meedenken.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @muverdzhanmehmed. Ik heb als eerste naar je verbinding gekregen, zo te zien komt het signaal prima aan bij de Experia Box dus dat is goed. Het modem zendt het WiFi netwerk uit, dat is een functie van het apparaat waarvoor je niets hoeft te betalen. Wat is er precies met de WiFi in de woonkamer aan de hand? Je zegt dat er geen WiFi is, maar bedoel je daarmee dat jouw netwerk niet te zien is? Of is de verbinding langzaam? Zie je wel andere netwerken uit de buurt? 

Je zegt ook dat je stappen hebt gevolgd die op de site worden genoemd, zou je kunnen vertellen welke stappen je precies hebt gedaan? Er zijn meerdere pagina's met tips over WiFi met verschillende stappen, daardoor weet ik nu niet precies wat je al gedaan hebt.

Ik hoor de antwoorden graag van je, dan kan ik vanaf daar verder met je meedenken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @muverdzhanmehmed, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het inmiddels beter geworden? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer