beantwoord

geen wifi

  • 1 april 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo , sinds even krijg ik deze melding wanneer ik wil inloggen op mijn wifi. 

 

 De Provider weigert de inlogpogingen van uw router

 

Al een aantal keer modem opnieuw gestart en ook helemaal gereset. 

Wat kan ik doen ? 

icon

Beste antwoord door JanD 1 april 2020, 12:22

Hallo @AcB. , de openstaande rekening(en) betalen en voor een snelle reactie even bellen met 0900 9596 of Twitteren of Facebooken.

De openstaande rekening(en) is/zijn de oorzaak van de blokkade.

 

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @AcB. , de openstaande rekening(en) betalen en voor een snelle reactie even bellen met 0900 9596 of Twitteren of Facebooken.

De openstaande rekening(en) is/zijn de oorzaak van de blokkade.

 

Hallo @JanD   

 

Deze zijn betaald. In mijn account staat alles op betaald. Dus vandaar. 

Wordt inderdaad bellen. 

 

Fijne dag

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @AcB., welkom hier. 

Ik zie dat je reeds in contact bent met collega's. Komt helemaal goed. :)

Reageer